Pályázati Felhívás

Borsodnádasd Város Önkormányzata (a továbbiakban: Önkormányzat) a személyszállítási szolgáltatásokról szóló 2012. évi XLI. törvény 23. § rendelkezései alapján Borsodnádasd város közigazgatási területén helyi autóbusszal végzett menetrend szerinti személyszállítási feladat ellátására pályázatot ír ki.

1. Az ajánlatkérő neve, címe, telefon- és telefaxszáma

Borsodnádasd Város Önkormányzata 3671 Borsodnádasd, Köztársaság út 12.
Tel: 06-21-3457040 Fax: 06-21-3457045 Email: Ez az email cím védett a spam robotoktól, a megtekintéséhez engedélyezni kell a Javascriptet.

Kapcsolattartó: Kormos Krisztián polgármester

2. Az eljárás tárgya, illetve mennyisége

Autóbusszal végzendő, menetrend szerinti helyi közösségi közlekedés ellátása Borsodnádasd város vonatkozásában közszolgáltatási szerződés keretében, ezen kívül a szükséges menetrend, jegyek és bérletek biztosítása. A személyszállítást meghatározott számú és helyszínű megállóhelyet tartalmazó menetrend szerint kell végezni.

3. A szerződés meghatározása: közszolgáltatási szerződés

4. A szerződés időtartama: 4 év

5. A szolgáltatás megkezdésének napja: 2017. július 1.

6. A teljesítés helye: Borsodnádasd Város közigazgatási területe

7. Ajánlattételi határidő: 2017. június 12. 11.00 óra. Az ajánlat benyújtásának módja és helye a pályázati dokumentációban kerül meghatározásra.

8. Az ajánlatok elbírálásának időpontja: 2017. június havi rendes Képviselő-testületi ülés.

9. Az eredményhirdetés időpontja: Az elbírálást követő 8 napon belül.

10. Szerződéskötés tervezett időpontja: Az elbírálást követő 15 napon belül.

11. Elbírálás módja: A kiíró az ajánlati felhívásban meghatározott alkalmassági követelmények és bírálati szempontok alapján dönt, és az összességében legelőnyösebb ajánlatot benyújtó ajánlattevővel köt szerződést.

12. A Pályázati dokumentáció beszerzésének feltételei: beszerzésének időtartama: a felhívás első megjelenésétől az ajánlattételi határidő lejártáig. Ára: 10.000 Ft. + ÁFA

A dokumentáció ellenértékét az ajánlattevő átutalással teljesítheti az ajánlatkérő Sajóvölgye Takarékszövetkezetnél vezetett 55400132-16834343 számú bankszámlaszámára. A rendelkezésre bocsátás módja: a pályázati dokumentáció az 1. pontban meghatározott címen, hétfő-csütörtökig 8-15-ig, ill. pénteken 8-12-ig személyesen beszerezhető, illetve kérésre postai úton kerül megküldésre az ajánlattevők részére, amennyiben ellenértékének megtérítését az ajánlattevő igazolja. Postai kézbesítés esetében a kérelem postára adásának dátuma az irányadó a határidő tekintetében. A megvásárolt pályázati dokumentáció másra át nem ruházható. A pályázati dokumentáció megvásárlása feltétele az eljárásban való részvételnek.

13. Egyéb információk: Csak a szolgáltatás egészére lehet ajánlatot tenni, részajánlat tételére nincs lehetőség. A pályázó alternatív ajánlatokat is tehet, egyértelműen jelölve az egyes ajánlatok közti különbségeket.

14. A pályázók köre: A pályázat nyílt. A pályázaton pályázóként részt vehetnek azon belföldi vagy külföldi székhelyű jogi személyek és jogi személyiség nélküli gazdasági társaságok, egyéni vállalkozók vagy azok konzorciumai, melyek megfelelnek a Pályázati dokumentációban foglalt feltételeknek. Külföldi székhelyű szolgáltató a pályázaton abban az esetben vehet részt, ha országában is biztosított a menetrend szerinti autóbusz-közlekedésben a nemzeti elbánás a külföldiek számára.

A pályázati felhívás a Magyar Közlöny Hivatalos Értesítőjében, az Észak-Magyarország napilapban, hirdetmény útján és Borsodnádasd város honlapján kerül közzétételre.

Ön itt van Hírek Archív Hírek Pályázati Felhívás