Testületi ülések

Képviselő-testületi ülés 2016.02.11.

Tovább fejlődhet idén Borsodnádasd

A költségvetési rendeletet is elfogadta legutóbbi ülésén Borsodnádasd képviselő testülete. Az előterjesztésből kiderült, hogy a város gazdálkodását ebben az esztendőben is az intézményhálózat, a városüzemeltetés működőképességének megtartása, valamint a település fejlődését szolgáló fejlesztések előkészítése, elindítása és megvalósítása határozza meg.

- A költségvetési rendelet összeállításánál a legfontosabb szempont az volt, hogy a kötelező feladatok ellátását zavartalanul biztosítsuk – mondta el a tanácskozáson Kormos Krisztián, Borsodnádasd polgármestere. – Emellett természetesen igyekszünk, hogy az önként vállalt feladatoknak is eleget tudjunk tenni ebben az esztendőben. A korábban elkészült tervekkel várjuk a pályázati kiírások megjelenését, amelyek a saját fejlesztési forrásainkat kiegészítve segítik elő a város további fejlődését.

Az ülésen az is elhangzott, hogy rövidesen kiosztják a lakosság részére a Sajó-Bódva Völgye és Környéke Hulladékkezelési Önkormányzati Társulás által beszerzett gyűjtőedényeket. Háztartásonként két darabra lehet számítani, amely lehetővé teszi a szelektív és a hagyományos gyűjtést is. A törvény arról rendelkezik, hogy az egyedül élőknek a 60 literes edényzet után – igény esetén – díjfizetési kedvezmény jár, amelyhez a szükséges igazolást az önkormányzattól kell beszerezni.

Arról is szó volt a tanácskozáson, hogy a korábban biztosított szociális tűzifa támogatásra szánt keretet felhasználta a lakosság, a további igényeket ezen a télen már nem tudja teljesíteni az önkormányzat. A civil szervezetek támogatására idén 2 millió forintot szán a város, amelynek a pályázati kiírása márciusban jelenik majd meg.

A testület elfogadta a Borsodnádasdi Közösségi Ház és Könyvtár idei rendezvény naptárát is, amelyből kiderül, hogy idén is érdekes és sokszínű programokkal várják az érdeklődőket.

Borsodnádasd Város Önkormányzata

Ön itt van: Home Hírek Testületi ülések Képviselő-testületi ülés 2016.02.11.