|
Nemzeti közbeszerzési hirdetmény feladására irányuló kérelem
| (5) A kérelemben meg kell adni az alábbiakat: |
|
b) a kérelem az Értesítőben történő
közzétételt
kezdeményezi;
|
| c) az ajánlatkérő a Kbt. mely rendelkezése (§, bekezdés, pont)
alapján tartozik annak a hatálya alá [ideértve a Kbt. 2. §-ának
(4) bekezdése szerinti önkéntes alkalmazásának esetét is];
|
|
Kbt. 22. § (1) bekezdés d) pont
|
| d) az ajánlatkérő a Kbt. mely része, illetőleg fejezete szerinti eljárást alkalmazza; |
|
VI. fejezet
|
| e) a közbeszerzés (beszerzés) becsült értékét [szükség szerint utalást a Kbt. 245. §-ának (5) bekezdésére vagy 274. §-ának
(2) bekezdésére vagy 298. §-ának (3) bekezdésére];
|
|
9 millió forint
|
| f) ha a kérelmező
olyan hirdetmény közzétételét kéri az Értesítőben, amelynek
közzététele a Kbt. szerint nem kötelező, ezt a körülményt is;
|
|
Kötelező
|
|
g)a kérelem és a hirdetmény feladásának napját.
|
|
2010/02/05
|
|
(6) Ha a hirdetmény közzétételét az ajánlatkérő által meghatározott személy vagy szervezet kezdeményezi, e személynek
vagy a szervezetnek a kérelemben nyilatkoznia kell képviseleti
jogosultságáról is. A képviseleti jogosultságról való nyilatkozat
hiányában a Szerkesztőbizottság a hiánypótlásra történő felhívást az ajánlatkérőnek küldi meg.
|
|
Képviseleti jogosultság megléte [x]
|
|
| Egyéb közlemény: |
| A hirdetmény ellenjegyzése megtörtént. |
|
|
3
.
melléklet
az 5/2009. (III.31.)
IRM rendelethez
|
|
|
|
KÖZBESZERZÉSI ÉRTESÍTŐ
A Közbeszerzések Tanácsának Hivatalos Lapja 1024 Budapest, Margit krt. 85.
Fax: 06 1 336 7751, 06 1 336 7757
E-mail: hirdetmeny@kozbeszerzesek-tanacsa.hu On-line értesítés:
http://www.kozbeszerzes.hu
|
AZ EGYSZERŰ ELJÁRÁS AJÁNLATTÉTELI FELHÍVÁSA
|
|
|
|
Építési beruházás
|
[ ]
|
A Közbeszerzések Tanácsa (Szerkesztőbizottsága) tölti ki
A hirdetmény kézhezvételének dátuma____________________
Azonosító kód_______________________________________
|
|
Árubeszerzés
|
[x]
|
|
Szolgáltatás
|
[ ]
|
|
Építési koncesszió
|
[ ]
|
|
Szolgáltatási koncesszió
|
[ ]
|
|
I. SZAKASZ: AJÁNLATKÉRŐ
I.1) Név
,
cím
és kapcsolattartási
pont(ok)
Hivatalos név:
Borsodnádasdi Városi Önkormányzat
|
Postai cím:
Alkotmány út 3.
|
Város/Község
Borsodnádasd
|
Postai irányítószám:
3671
|
Ország:
Magyarország
|
Kapcsolattartási pont(ok):
Címzett:
Papp Anna polgármester
|
Telefon:
48/542-010
|
E-mail:
phbn@t-online.hu
|
Fax:
48/542-013
|
Internetcím(ek) (adott esetben)
Az ajánlatkérő általános címe (URL):
A felhasználói oldal címe (URL):
|
|
|
|
További információk a következő címen szerezhetők be:
|
|
|
[ ] Azonos a fent említett kapcsolattartási ponttal/pontokkal
[x] Ha attól eltérő, kérjük töltse ki az A.I mellékletet
|
|
A dokumentáció a következő címen szerezhető be:
|
|
|
[ ] Azonos a fent említett kapcsolattartási ponttal/pontokkal
[x] Ha attól eltérő, kérjük töltse ki az A.II mellékletet
|
|
Az ajánlatokat a következő címre kell benyújtani:
|
|
|
[ ] Azonos a fent említett kapcsolattartási ponttal/pontokkal
[x] Ha attól eltérő, kérjük töltse ki az A.III mellékletet
|
I.2.) Az ajánlatkérő típusa
|
|
|
Központi szintű [ ]
|
Közszolgáltató [ ]
|
|
Regionális/helyi szintű [x]
|
Támogatott szervezet [Kbt. 241. § b)–c) pont] [ ]
|
|
Közjogi szervezet [ ]
|
Egyéb [ ]
|
I.3.) Az ajánlatkérő tevékenységi köre
I.3.1) A Kbt. VI. fejezete szerinti ajánlatkérők esetén
|
|
|
[x] Általános közszolgáltatások
|
[ ] Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció
|
|
[ ] Védelem
|
[ ] Szociális védelem
|
|
[ ] Közrend és biztonság
|
[ ] Szabadidő, kultúra és vallás
|
|
[ ] Környezetvédelem
|
[ ] Oktatás
|
|
[ ] Gazdasági és pénzügyek
|
[ ] Egyéb (nevezze meg):
|
|
[ ] Egészségügy
|
|
I.3.2) A Kbt. VII. fejezete szerinti ajánlatkérők esetén
|
|
|
[ ] Víz
[Kbt. 163. § (1) bek. a) pont]
|
[ ] Villamos energia
[Kbt. 163. § (1) bek.. a) pont]
|
|
[ ] Gáz- és hőenergia termelése, szállítása és elosztása
[Kbt. 163. § (1) bek. a) pont]
|
[ ] Földgáz és kőolaj feltárása és kitermelése
[Kbt. 163. § (1) bek. ba) pont]
|
|
[ ] Szén és más szilárd tüzelőanyagok feltárása és kitermelése
[Kbt. 163. § (1) bek. ba) pont]
|
[ ] Vasúti szolgáltatások
[Kbt. 163. § (1) bek. c) pont]
|
|
[ ] Városi vasúti, villamos-, trolibusz- vagy autóbusz szolgáltatások
[Kbt. 163. § (1) bek. c) pont]
|
[ ] Repülőtéri tevékenység
[Kbt. 163. § (1) bek. bb) pont]
|
|
[ ] Kikötői tevékenységek
[Kbt. 163. § (1) bek. bb) pont]
|
[ ] Postai szolgáltatások
[Kbt. 163. § (1) bek. d) pont]
|
|
|
I. 4.) Az ajánlatkérő más ajánlatkérők nevében folytatja-e le a közbeszerzési eljárást? igen [ ] nem [x]
|
|
|
II.
SZAKASZ: A SZERZŐDÉS TÁRGYA
II.1)
Meghatározás
|
|
|
|
|
|
|
|
|
II.1.1
) Az ajánlatkérő által a szerződéshez rendelt elnevezés
Szállítási szerződés ajánlatkérő részére kommunális célú erőgép munkaeszközeivel és kerti gépek beszerzése tárgyában
|
|
II.1.2)
A szerződés típusa, valamint a teljesítés helye
(
Csak azt a kategóriát válassza – építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás –, amelyik leginkább megfelel a szerződés vagy a közbeszerzés(ei) tárgyának)
|
|
a) [ ] Építési beruházás
|
b) [x] Árubeszerzés
|
c)
[ ]
Szolgáltatás
|
|
[ ] Kivitelezés
[ ] Tervezés és kivitelezés
[ ] Kivitelezés, bármilyen eszközzel, módon, az ajánlatkérő által meghatározott követelményeknek megfelelően
[ ] Építési koncesszió
|
[x] Adásvétel
[ ] Lízing
[ ] Bérlet
[ ] Részletvétel
[ ] Ezek kombinációja/Egyéb
|
Szolgáltatási kategória
|
|
(az 1–27. szolgáltatási kategóriákat lásd a Kbt. 3. és 4. mellékletében)
[ ]
Szolgáltatási koncesszió
|
|
A teljesítés helye
NUTS-kód
|
A teljesítés helye
Borsodnádasd
NUTS-kód HU311
|
A teljesítés helye
NUTS-kód
|
|
II.1.3)
A hirdetmény a következők valamelyikére irányul
Közbeszerzés megvalósítása [x] Dinamikus beszerzési rendszer (DBR) létrehozása [ ]
Keretmegállapodás megkötése [ ]
|
|
II.1.4)
Keretmegállapodásra vonatkozó információk
(adott esetben)
|
|
Keretmegállapodás több ajánlattevővel [ ]
A tervezett keretmegállapodás résztvevőinek keretszáma VAGY, adott esetben, maximális létszáma
|
Keretmegállapodás egy ajánlattevővel [ ]
|
|
A keretmegállapodás időtartama: Időtartam év(ek)ben: vagy hónap(ok)ban:
|
|
A közbeszerzések összértéke a keretmegállapodás teljes időtartama alatt (csak számokkal és pénznem):
A keretmegállapodás alapján megkötendő szerződések értéke és gyakorisága (amennyire lehetséges):
|
|
II.1.5)
A szerződés meghatározása/tárgya
Szállítási szerződés ajánlatkérő részére kommunális célú erőgép munkaeszközeivel és kerti gépek beszerzése tárgyában
|
|
II.1.6)
Közös Közbeszerzési Szójegyzék
(CPV)
| | Fő szószedet | | Kiegészítő szószedet (adott esetben) | | Fő tárgy | 44100000-1 | | |
|
|
II.1.7) Részekre történő ajánlattétel (a részekre vonatkozó részletes információk megadásához a B. mellékletből szükség szerint több példány használható) igen [x] nem [ ]
Igen válasz esetén az ajánlatok benyújthatók (csak egyet jelöljön be):
|
|
egy részre [ ]
|
egy vagy több részre [x]
|
valamennyi részre [ ]
|
|
II.1.8.) Elfogadhatók-e változatok (alternatív ajánlatok)? igen [ ] nem [x]
|
II. 2)
Szerződés szerinti mennyiség vagy alkalmazási kör
|
|
II.2.1)
Teljes mennyiség vagy érték
( valamennyi részt, és opciót beleértve)
Ajánlatkérő részére mindösszesen I rész 1 db. kommunális célú erőgép munkaeszközeivel és II. rész 10 db. kerti gépek beszerzése. A pontos paramétereket a dokumentáció tartalmazza.
|
|
II.2.2) Vételi jog (opció) (adott esetben) igen [ ] nem [x]
|
|
Igen válasz esetén a vételi jog leírása:
Ha ismert, a vételi jog opciók gyakorlásának tervezett ideje: hónap(ok)ban: vagy napokban: (a szerződés megkötésétől számítva)
|
|
Az esetleges meghosszabbítások száma (ha van ilyen): vagy: és között
Ha ismert, az árubeszerzésre vagy a szolgáltatásmegrendelésre irányuló ismétlődő jellegű szerződések esetében kérjük feltüntetni a további szerződések tervezett idejét: hónapokban: vagy napokban: (a szerződés megkötésétől számítva)
|
II.3) A szerződés időtartama vagy a befejezés, a teljesítés határideje
|
|
Az időtartam hónap(ok)ban: vagy napokban: (a szerződés megkötésétől számítva)
VAGY: kezdés (év/hó/nap)
ÉS/VAGY
befejezés 2010/04/26 (év/hó/nap)
|
|
|
III.
szakasz
:
jogi, gazdasági, pénzügyi és technikai információk
III.1) A szerződésre vonatkozó feltételek
|
|
III.1.1) A szerződést biztosító mellékkötelezettségek
(adott esetben)
A dokumentáció részét képező szerződésben meghatározottak szerint: 1. Késedelmi kötbér: a bruttó megbízási díjra vetített napi 0,5%, a késedelmi kötbér felső határa a bruttó megbízási díj 20%-a.
2. Hibás teljesítési kötbér: minden ismétlődő hibás teljesítés esetén egy összegben bruttó 100.000,-Ft.
3. Meghiúsulási kötbér: bruttó megbízási díjra vetített 20%.
4. Ajánlattevő vállalja, hogy a jótállás időtartama az üzembe helyezés napjával kezdődik, a jótállásra a Ptk. 248. §-a, valamint a 151/2003.(IX.22.) Korm. rendelet az irányadó.
5. Szervizelés a jótállás időtartamán belül: ajánlattevő kötelezettséget vállal a helyben történő javításra, amennyiben a javítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról a forgalmazó gondoskodik.
6. Szervizelés helye tekintetébne feltétel: Borsodnádasd 75 km-es körzetén belül.
7. A szavatosság minden tartós fogyasztási cikkre három év, egyéb új termék esetén két év. A szavatosság jog és kellékszavatosságból áll. A jogszavatosság alapján ajánlattevő felelősséget vállal azért, hogy harmadik személynek az ajánlat tárgyán nincs olyan joga, amely az ajánlatkérő tulajdonszerzését akadályozza, tulajdonjogát korlátozza. A kellékszavatosság keretében a forgalmazó garantálja, hogy a termék az értékesítés időpontjában megfelelt a jogszabályoknak, és a szerződésben meghatározott tulajdonságoknak, minősége nem gyengébb az elvárhatónál valamint nincs rejtett hibája. Ha később kiderül, hogy rendeltetésszerű használat mellett mégis meghibásodott a termék, akkor a jogszabályok szerint a szerződéskötés pillanatában - azaz vásárláskor - hibás teljesítés történt, amiért a forgalmazó felel. A teljesítést követő hat hónapon belül bekövetkezett meghibásodás esetén a kereskedőt terheli a bizonyítás (független szakértők által kiállított szakvélemény birtokában) a tekintetben, hogy a meghibásodás a rendeltetésellenes használat miatt következett be. A jogalkotó ugyanis azt feltételezi, hogy a hiba már az eladás pillanatában is jelen volt, ezért ez hibás teljesítésnek minősül. A hibás teljesítésre a Ptk. 305. § - 311/A. § az irányadóak. 8. Ajánlattevő magára nézve kötelezőnek fodadja el a termékfelelősségről szóló 1993.évi X. törvény rendelkezéseit, melynek értelmében, ha a termék harmadik személynek kárt okoz, a forgalmazó vállalja a felelősséget.
9. Ajánlattevő köteles alkatrész-ellátást biztosítani az üzembehelyezést követően legalább 7 évig.
|
|
III.1.2)
Fő finanszírozási és fizetési feltételek és/vagy hivatkozás a vonatkozó jogszabályi rendelkezésekre
Az ajánlatkérő a teljesítés ellenértékét a nyertes ajánlattevő által kiállított, az ajánlatkérő képviselője által leigazolt számla benyújtását követően a Kbt. 305. § (3) bekezdése figyelembevételével egyenlíti ki.
|
|
III.1.3) A
nyertes(ek) által létrehozandó gazdasági társaság, illetve jogi személy
(adott esetben)
Ajánlatkérő a nyertes ajánlattevőtől nem követeli meg gazdálkodó szervezet létrehozását, de közös ajánlattétel esetén a közös ajánlattevőket a jelen eljárásban teljes jogkörrel képviselő ajánlattevőt meg kell jelölni, és a közös ajánlattevőknek egyetemleges kötelezettséget és felelősséget kell vállalniuk a közbeszerzési eljárás alapján kötendő szerződés teljesítéséért a dokumentáció részét képező „Megállapodás közös ajánlattételről” című minta szerinti tartalommal.
|
|
III.1.4) Vonatkoznak-e a szerződés teljesítésére egyéb különleges feltételek? (adott esetben) igen [ ] nem [x] Ha igen, a különleges feltételek meghatározása
|
III.2)
Részvételi feltételek
|
|
|
|
III.2.1) Az ajánlattevő személyes helyzetére vonatkozó adatok (kizáró okok), ideértve a szakmai és cégnyilvántartásokba történő bejegyzésre vonatkozó előírásokat is
|
|
Az ajánlatkérő által előírt kizáró okok és a megkövetelt igazolási mód:
Az eljárásban nem lehet ajánlattevő, alvállalkozó vagy a Kbt. 4. § 3/D-E pontja szerinti szervezet, akivel szemben a Kbt. 60. § (1) bekezdésében, a Kbt. 61. § (1) bekezdés d) pontjában foglalt kizáró okok bármelyike fennáll. Az eljárásban nem lehet ajánlattevő, a Kbt. 71. § (1) bekezdés b) pontja szerinti alvállalkozó, vagy a Kbt. 4. § 3/D-E pontja szerinti szervezet, akivel szemben a Kbt. 62. § (1) bekezdés szerinti kizáró okok bármelyike fennáll. Igazolási mód: Az ajánlattevőnek, a Kbt. 71. § (1) bekezdés b) pontja szerinti alvállalkozónak és a Kbt. 4. § 3/D-E pontja szerinti szervezetnek az ajánlatában nyilatkoznia kell arról, hogy nem tartozik a Kbt. 60. § (1) bekezdésének, valamint a Kbt. 61. § (1) bekezdésének d) pontjában foglalt kizáró okok hatálya alá, illetőleg jogosult ezt igazolni a Kbt. 63. § (2)-(6) bekezdés szerint. Az ajánlattevőnek - a Kbt. 71. § (3) bekezdése értelmében - nyilatkoznia kell, hogy a szerződés teljesítéséhez nem vesz igénybe olyan, a közbeszerzés értékének 10%-át meg nem haladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozót, aki, illetőleg amely a 60. § (1) bekezdés és a 61. § (1) bekezdésének d) pontja szerinti kizáró okok hatálya alá esik. A kizáró okok fenn nem állását a minősített ajánlattevők hivatalos jegyzékében szereplő ajánlattevők (alvállalkozók) a Kbt. 13. § (3) és 14. § (1) bekezdésében foglaltak figyelembevételével igazolhatják.
|
|
III.2.2) Gazdasági és pénzügyi alkalmasság
|
|
|
Az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód:
Az ajánlatnak tartalmaznia kell mind az ajánlattevőre (közös ajánlatot tevőkre), mind a közbeszerzés értékének 10%-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozó(i)jára vonatkozóan az alábbi dokumentumokat:
P.1) Az elmúlt lezárt üzleti évre vonatkozó, a számviteli jogszabályok szerinti beszámoló részét képező mérleg(ek) és eredmény-kimutatás(ok) másolatát (feltéve, hogy az ajánlattevő/ a közbeszerzés értékének 10%-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozó(k) letelepedése szerinti ország joga előírja a beszámoló közzétételét), amennyiben az ajánlattevő/ a közbeszerzés értékének 10%-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozó(k) letelepedése szerinti ország nem írja elő a közzétételét, akkor az ajánlattevőnek, és a közbeszerzés értékének 10%-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozó(k)nak, könyvvizsgáló által ellenjegyzett nyilatkozatát az utolsó lezárt üzleti év mérleg szerinti eredményére vonatkozóan.
P.2) A Kbt. 66. § (1) bekezdés c) pontja alapján az előző 3 évi (2006, 2007, és 2008.) teljes nettó forgalmáról és ugyanezen időszakban a közbeszerzés tárgyának (konyhatechnológiai eszközök értékesítése) nettó forgalmáról szóló nyilatkozatot évenkénti bontásban.
|
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i):
Alkalmatlan az ajánlattevő (közös ajánlattevő), illetőleg a közbeszerzés értékének 10%-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozó, ha:
P.1) az utolsó lezárt üzleti évben a mérleg szerinti eredménye negatív volt (önálló megfelelés);
P.2) a teljes nettó forgalma együttesen az elmúlt 3 évben (2006., 2007., 2008.) összesen nem érte el a nettó 10 millió forintot, valamint ha a közbeszerzés tárgyának (konyhatechnológia eszközök értékesítése) nettó forgalma együttesen, az elmúlt 3 évben (2006., 2007., 2008.) összesen nem érte el a nettó 8 millió forintot (együttes megfelelés).
|
III.2.3) Műszaki, illetve szakmai alkalmasság
|
|
|
Az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód:
Ajánlattevőnek - és az 1) igazolási mód esetében a közbeszerzés értékének 10%-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozóknak - az alábbi dokumentumokat kell az alkalmasság igazolására becsatolni: 1) A Kbt. 67. § (1) bekezdés d) pontja szerint a beszerzendő áru leírásának, fényképfelvételének vagy prospektusnak csatolása, magyar nyelven
|
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i):
Az ajánlatkérő alkalmatlannak minősíti az ajánlattevőt, ha 1) nem csatol a beszerzendő áruról leírást, fényképfelvételt vagy prospektust.
|
|
III.2.4) Fenntartott szerződések
|
|
A szerződés védett foglalkoztatók számára fenntartott igen [ ] nem [x]
A szerződés a Kbt. 253. § szerint fenntartott igen [ ] nem [x]
|
III. 3)
Szolgáltatásmegrendelésre irányuló szerződésekre vonatkozó különleges feltételek
|
|
III.3.1) A szolgáltatás teljesítése egy bizonyos foglalkozáshoz (képzettséghez) van-e kötve? igen [ ] nem [x]
Ha igen, a vonatkozó jogszabályi rendelkezésre történő hivatkozás:
|
|
|
IV. SZAKASZ: ELJÁRÁS
IV.1)
Az eljárás típusa
|
|
|
|
IV.1.1) Az eljárás típusa a Kbt. VI. fejezete szerinti
|
|
Tárgyalás nélküli
|
[x]
|
|
|
Tárgyalásos
|
[ ]
|
|
|
IV.1.2) Az eljárás típusa a Kbt. VII. fejezete szerinti
|
|
Tárgyalás nélküli
|
[ ]
|
|
|
Tárgyalásos
|
[ ]
|
|
IV. 2)
Bírálati szempontok
|
|
|
|
|
IV.2.1)
Bírálati szempontok
(csak a megfelelőt jelölje meg)
|
|
A legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás [x]
VAGY
Az összességében legelőnyösebb ajánlat az alábbiak szerint [ ]
[ ] Az alábbiakban megadott részszempontok szerint (a részszempontokat súlyozással kell megadni)
|
|
|
|
IV.2.2) Elektronikus árlejtést alkalmaznak-e? igen [ ] nem [x]
|
|
Ha igen, további információk az elektronikus árlejtésről (ha szükséges)
|
IV.3)
Adminisztratív információk
|
|
IV.3.1)
Az ajánlatkérő által az aktához rendelt hivatkozási szám
(adott esetben)
|
|
IV.3.2) Az adott szerződésre vonatkozóan korábbi közzétételre sor került-e? igen [ ] nem [x]
Igen válasz esetén
Előzetes összesített tájékoztató [ ] Felhasználói oldalon közzétett hirdetmény [ ]
Hirdetmény száma a KÉ-ben: / (KÉ-szám/évszám)
A hirdetmény közzétételének dátuma: (év/hó/nap)
Egyéb korábbi közzététel (adott esetben) [ ]
Hirdetmény száma a KÉ-ben: / (KÉ-szám/évszám)
A hirdetmény közzétételének dátuma: (év/hó/nap)
|
|
|
IV.3.3)
A dokumentáció beszerzésének feltételei
(adott esetben)
|
|
A dokumentáció beszerzésének határideje
Dátum: 2010/03/04 (év/hó/nap ) Időpont: 11.00
|
|
Kell-e fizetni a dokumentációért? igen [x] nem [ ]
Igen válasz esetén, Ár (arab számokkal): 100.000,- + ÁFA Pénznem: HUF
A fizetés feltételei és módja:
A vételárat (100.000,- + 25% ÁFA) az ajánlatkérő Borsodnádasd Városi Önkormányzata OTP Bank Nyrt. –nél vezetett 11734121-15349246 számú számlájára történő befizetéssel kell kiegyenlíteni. úgy, hogy a közlemény rovatban hivatkozni kell a közbeszerzés tárgyára A dokumentáció az átutalást igazoló banki bizonylat megküldése után elektronikusan kerül megküldésre, illetve az A/II) mellékletben megjelölt címen munkanapokon 9.00 és 11.00 óra között személyesen átvehető, előzetes bejelentkezés alapján. A bizonylatnak tartalmaznia kell az átutalás jogcímét. A dokumentáció nem ruházható át. Érvényes ajánlatot csak az tehet, aki a dokumentációt a meghatározott feltételek között megvásárolta
|
|
IV.3.4)
Az ajánlattételi határidő
Dátum: 2010/03/04 (év/hó/nap) Időpont: 11.00
|
|
IV.3.5)
Az(ok) a nyelv(ek), amely(ek)en az ajánlatok, illetve részvételi jelentkezések benyújthatók
HU
Egyéb:
|
|
IV.3.6)
Az ajánlati kötöttség minimális időtartama
(tárgyalás nélküli eljárás esetén)
-ig (év /hó/nap )
VAGY hónap(ok)ban: vagy napokban: 60 (az ajánlattételi határidő lejártától számítva)
|
|
IV.3.7)
Az ajánlatok felbontásának feltételei
Dátum: 2010/03/04 (év/hó/nap) Időpont: 11.00
Helyszín : A Melléklet III pontban megjelölt helyszín
Az ajánlatok felbontásán jelenlétre jogosult személyek
Kbt. 80. § (2) bekezdés szerint
|
|
|
V.
szakasz: kiegészítő információk
|
|
V.1) A KÖZBESZERZÉS Ismétlődő jellegű-e? (adott esetben) igen [ ] nem [x]
Igen válasz esetén a további hirdetmények közzétételének tervezett ideje:
|
|
V.2)
a szerződés eu alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos?
igen [ ] nem [x]
Igen válasz esetén kérjük feltüntetni a projekt(ek) és/vagy program(ok) nevét és bármely egyéb hivatkozási alapot:
|
|
V.3)
További információk
(adott esetben)
V.3.1) Az eredményhirdetés tervezett időpontja:
2010. március 9. napján 9.00 óra az A/III) melléklet szerinti helyszínen
V.3.2) A szerződéskötés tervezett időpontja:
2010. március 29.
V.3.
3) A tárgyalás lefolytatásának menete és az ajánlatkérő által előírt alapvető szabályai, az első tárgyalás időpontja :
(kivéve, ha az eljárás tárgyalás nélküli)
V.3.4.1) A dokumentáció megvásárlása vagy átvétele az eljárásban való részvétel feltétele?
(adott esetben)
igen [x] nem [ ]
V.3.4.2) A dokumentáció rendelkezésre bocsátásával kapcsolatos további információk:
(adott esetben)
A vételárat az ajánlatkérő Borsodnádasd Városi Önkormányzata OTP Bank Nyrt. –nél vezetett 11734121-15349246 számú számlájára történő befizetéssel kell kiegyenlíteni. A dokumentáció az átutalást igazoló banki bizonylat megküldése után elektronikusan kerül megküldésre, illetve az A/II) mellékletben megjelölt címen munkanapokon 9.00 és 11.00 óra között személyesen átvehető, előzetes bejelentkezés alapján.. A dokumentáció a Kbt. 54.§ (4) bekezdésében foglaltak szerint is beszerezhető.
V.3.5.1) Az összességében legelőnyösebb ajánlat kiválasztásának bírálati szempontja esetén az ajánlatok részszempontok szerinti tartalmi elemeinek értékelése során adható pontszám alsó és felső határa:
V.3.5.2) Az összességében legelőnyösebb ajánlat kiválasztásának bírálati szempontja esetén a módszer (módszerek) ismertetése, amellyel az ajánlatkérő megadja az V.3.5.1) pont szerinti ponthatárok közötti pontszámot:
V.6) A III.2.2) és a III.2.3) szerinti feltételek és ezek előírt igazolási módja a minősített ajánlattevők hivatalos jegyzékébe történő felvétel feltételét képező minősítési szempontokhoz képest szigorúbb(ak)-e?
igen [x] nem [ ]
V.7) Egyéb információk:
1) Ajánlatkérő teljes körben lehetőséget biztosít hiánypótlásra. 2) Az ajánlatkérő felhívja az ajánlattevők figyelmét a Kbt. 48. § (3)-(4) bekezdésére. 3) Ajánlattevőnek nyilatkoznia kell a Kbt. 71. § (1) bekezdés a)-b)-c) pontjaira, valamint (3) bekezdésére 4) Az ajánlatnak tartalmaznia kell az ajánlattevő nyilatkozatát arra vonatkozóan, hogy a 2004. XXXIV. Tv. alapján milyen vállalkozásnak minősül (mikro-, kis- vagy kis- és középvállalkozásnak). 5) Az ajánlatnak tartalmaznia kell: - Nyilatkozat a Kbt. 60. § (1) bekezdés a)-h) pontjai, 61. § (1) bekezdés d) pontja, valamint 62. § (1) bekezdése tekintetében (ajánlattevőként). - Nyilatkozat a Kbt. 60. § (1) bekezdés a)-h) pontjai, 61. § (1) bekezdés d) pontja, valamint 62. § (1) bekezdése tekintetében (10% feletti alvállalkozóként). - Nyilatkozat a Kbt. 60. § (1) bekezdés a)-h) pontjai, 61. § (1) bekezdés d) pontja, valamint 62. § (1) bekezdése tekintetében (Kbt. 4. § 3/D-E pont szerinti szervezetként). - Nyilatkozat a Kbt. 4. § 3/D-E pont szerinti szervezet erőforrásainak rendelkezésre állásáról. - Nyilatkozat a vállalási ár alulprognosztizálásáról (az ajánlatban valamennyi ajánlatevőnek). 6) Az ajánlatnak tartalmaznia kell az ajánlattevő kifejezett nyilatkozatát a Kbt. 70. § (2) bekezdésében foglaltak vonatkozásában. 7) Ajánlati anyagok formai követelményei: - Az ajánlatot egy eredeti és három másolati példányban kell elkészíteni és benyújtani, az egyes példányokon fel kell tüntetni, hogy „Eredeti” vagy „Másolat”. Eltérés esetén az eredeti példány az irányadó. - Az ajánlati dokumentációt tollal vagy géppel kell kitölteni. - Oldalszámmal ellátott tartalomjegyzéket kell csatolni. - Az ajánlat minden lapját folyamatos oldalszámozással kell ellátni, és roncsolás mentesen, nem bonthatóan össze kell fűzni. - Az ajánlat minden sorszámozott oldalát szignózni kell. A szignózást cégjegyzésre jogosultnak vagy olyan személy(ek)nek kell megtenni, aki(k) cégszerűen fel vannak hatalmazva az ajánlat aláírására. - Kiadott formanyomtatványokat minden esetben a megadott szövegezés szerint, annak változtatása, kiegészítése nélkül - nemlegesség esetén is - ki kell tölteni, cégszerűen alá kell írni. - Az ajánlat nem tartalmazhat betoldásokat, törléseket vagy felülírásokat. - Az ajánlat címlapján szerepelnie kell az ajánlattevő nevének. - Az ajánlatot zárt csomagolásban kell benyújtani. A csomagoláson a következő feliratot kell feltüntetni: „Ajánlat - Konyhatechnológiai eszközök beszerzése - Nem bontható fel az ajánlatok hivatalos közbeszerzési bontási eljárásának megkezdése előtt!” 8) Az ajánlat érvénytelen, ha az ajánlatkérési dokumentáció részeként kiadott szerződéses megállapodást a cégjegyzésre jogosult(ak) nem írták alá, és az ajánlat részeként nem csatolták. 9) Ajánlattevőnek csatolni kell az ajánlati határidőt megelőző 60 napnál nem régebbi cégkivonat, valamint a 60 napnál nem régebbi aláírási címpéldány egyszerű másolati példányát. Az igazolások egyszerű másolatként is benyújthatóak. Az aláírási címpéldányt és a cégkivonatot az ajánlattevőnek és a közbeszerzés értékének 10%-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozóknak külön-külön kell becsatolni. 10) Amennyiben az ajánlattevő a minősített ajánlattevők jegyzékében szerepel, és a felhívásban meghatározott pénzügyi-gazdasági, valamint műszaki-szakmai alkalmassági feltételek jelen felhívásban szigorúbbak, mint az ajánlattevő minősítése, akkor az alkalmasságot külön kell igazolnia. 11) Amennyiben az ajánlatkérő az eredményhirdetésen megnevezi a második legkedvezőbb ajánlattevőt, úgy a nyertes ajánlattevő visszalépése esetén vele köt szerződést. 12) Az ajánlatkérő ellenőrzi az ajánlattevőt az APEH által közzétett köztartozók listáján. 13) Az ajánlatkérő az ajánlattevők pénzügyi-gazdasági, valamint műszaki-szakmai alkalmasságának feltételeit és igazolását a minősített ajánlattevők jegyzékéhez képest szigorúbban határozta meg. 14) Az ajánlat elkészítésének költsége az ajánlattevőt terheli.
|
|
|
V.8) E hirdetmény feladásának dátuma: 2010/02/05 (év/hó/nap)
|
|
|
A.
melléklet
További címek és kapcsolattartási pontok
I)
További információk a következő címeken és kapcsolattartási pontokon szerezhetők be
Hivatalos név:
Dr. Kónya Ügyvédi Iroda
|
Postai cím:
Bajcsy-Zs. u. 11. 1/2.
|
Város/Község
Eger
|
Postai irányítószám:
3300
|
Ország:
Magyarország
|
Kapcsolattartási pont(ok):
Címzett:
Dr. Kónya Tamás ügyvéd
|
Telefon:
36/426-386
|
E-mail:
konya.ugyved@upcmail.hu
|
Fax:
36/426-386
|
|
Internetcím (URL):
www.drkonya.hu
|
II)
Címek és kapcsolattartási pontok, ahonnan a dokumentáció beszerezhető
Hivatalos név:
Dr. Kónya Ügyvédi Iroda
|
Postai cím:
Bajcsy-Zs. u. 11. 1/2.
|
Város/Község
Eger
|
Postai irányítószám:
3300
|
Ország:
Magyarország
|
Kapcsolattartási pont(ok):
Címzett:
Dr. Kónya Tamás ügyvéd
|
Telefon:
36/426-386
|
E-mail:
konya.ugyved@upcmail.hu
|
Fax:
36/426-386
|
|
Internetcím (URL):
www.drkonya.hu
|
III) Címek és kapcsolattartási pontok, ahovÁ az ajánlatokat kell benyújtani
Hivatalos név:
Dr. Kónya Ügyvédi Iroda
|
Postai cím:
Bajcsy-Zs. u. 11. 1/2.
|
Város/Község
Eger
|
Postai irányítószám:
3300
|
Ország:
Magyarország
|
Kapcsolattartási pont(ok):
Címzett:
Dr. Kónya Tamás ügyvéd
|
Telefon:
36/426-386
|
E-mail:
konya.ugyved@upcmail.hu
|
Fax:
36/426-386
|
|
Internetcím (URL):
www.drkonya.hu
|
|
|
B. MELLÉKLET
A részekre vonatkozó információk
A rész száma 1 meghatározás Szállítási szerződés ajánlatkérő részére kommunális célú erőgép munkaeszközeivel beszerzése tárgyában
|
|
|
|
1) A rész meghatározása
1 Db. Kommunális célú erőgép munkaeszközeivel, azaz traktor hótolólappal, sószóróval, fűnyíróasztallal, szárzúzóval és egytengelyes, billenős pótkocsival. A pontos paramétereket a dokumentáció tartalmazza.
|
|
2)
Közös Közbeszerzési Szójegyzék
(CPV)
| | Fő szószedet | | Kiegészítő szószedet (adott esetben) | | Fő tárgy | 44100000-1 | | |
|
|
3) Mennyiség vagy érték
Ajánlatkérő részére mindösszesen kommunális célú erőgép munkaeszközeivel beszerzése. A pontos paramétereket a dokumentáció tartalmazza.
|
|
4) A szerződés időtartama vagy eltérő kezdési/teljesítési határidő feltüntetése
Az időtartam hónap(ok)ban: vagy napokban: (a szerződés megkötésétől számítva)
VAGY Kezdés (év/hó/nap)
ÉS/VAGY
Befejezés 2010/04/26 (év/hó/nap)
|
|
5)
További információ a részekről
A rendelkezésre álló forrás: 7.439.000 Ft.
|
----------------------(E mellékletből a részek számának megfelelően több példány használandó) ----------------------
|
|
B. MELLÉKLET
A részekre vonatkozó információk
A rész száma 2 meghatározás Szállítási szerződés ajánlatkérő részére kerti gépek beszerzése tárgyában
|
|
|
|
1) A rész meghatározása
10 db.Kerti gép, azaz 2 db fűnyíró, 1 db. kézi fűkasza (2,0 kW teljesítményű), 4 db kézi fűkasza (1,6 kW teljesítményű), 1 db sövényvágó, 1 db sövényvágó hosszított szárral, 1 db magassági gallyazó. A pontos paramétereket a dokumentáció tartalmazza.
|
|
2)
Közös Közbeszerzési Szójegyzék
(CPV)
| | Fő szószedet | | Kiegészítő szószedet (adott esetben) | | Fő tárgy | 44100000-1 | | |
|
|
3) Mennyiség vagy érték
Ajánlatkérő részére mindösszesen kerti gépek beszerzése. A pontos paramétereket a dokumentáció tartalmazza.
|
|
4) A szerződés időtartama vagy eltérő kezdési/teljesítési határidő feltüntetése
Az időtartam hónap(ok)ban: vagy napokban: (a szerződés megkötésétől számítva)
VAGY Kezdés (év/hó/nap)
ÉS/VAGY
Befejezés 2010/04/26 (év/hó/nap)
|
|
5)
További információ a részekről
A rendelkezésre álló forrás: 1.331.760 Ft.
|
----------------------(E mellékletből a részek számának megfelelően több példány használandó) ----------------------
|