Nemzeti közbeszerzési hirdetmény feladására irányuló kérelem

(5) A kérelemben meg kell adni az alábbiakat:
b) a kérelem az Értesítőben történő közzétételt kezdeményezi;
c) az ajánlatkérő a Kbt. mely rendelkezése (§, bekezdés, pont) alapján tartozik annak a hatálya alá [ideértve a Kbt. 2. §-ának (4) bekezdése szerinti önkéntes alkalmazásának esetét is];
Kbt. 22. § (1) bekezdés d) pont
d) az ajánlatkérő a Kbt. mely része, illetőleg fejezete szerinti eljárást alkalmazza;
VI. fejezet
e) a közbeszerzés (beszerzés) becsült értékét [szükség szerint utalást a Kbt. 245. §-ának (5) bekezdésére vagy 274. §-ának (2) bekezdésére vagy 298. §-ának (3) bekezdésére];
9 millió forint
f) ha a kérelmező olyan hirdetmény közzétételét kéri az Értesítőben, amelynek közzététele a Kbt. szerint nem kötelező, ezt a körülményt is;
Kötelező
g)a kérelem és a hirdetmény feladásának napját.
2010/02/05
(6) Ha a hirdetmény közzétételét az ajánlatkérő által meghatározott személy vagy szervezet kezdeményezi, e személynek vagy a szervezetnek a kérelemben nyilatkoznia kell képviseleti jogosultságáról is. A képviseleti jogosultságról való nyilatkozat hiányában a Szerkesztőbizottság a hiánypótlásra történő felhívást az ajánlatkérőnek küldi meg.
Képviseleti jogosultság megléte [x]
Egyéb közlemény:
A hirdetmény ellenjegyzése megtörtént.

3 . melléklet az 5/2009. (III.31.) IRM rendelethez

 

 

KÖZBESZERZÉSI ÉRTESÍTŐ

A Közbeszerzések Tanácsának Hivatalos Lapja
1024 Budapest, Margit krt. 85.

Fax: 06 1 336 7751, 06 1 336 7757

E-mail: hirdetmeny@kozbeszerzesek-tanacsa.hu On-line értesítés: http://www.kozbeszerzes.hu

 

 

AZ EGYSZERŰ ELJÁRÁS AJÁNLATTÉTELI FELHÍVÁSA

 

Építési beruházás

[ ]

A Közbeszerzések Tanácsa (Szerkesztőbizottsága) tölti ki

 

A hirdetmény kézhezvételének dátuma____________________

Azonosító kód_______________________________________

Árubeszerzés

[x]

Szolgáltatás

[ ]

Építési koncesszió

[ ]

Szolgáltatási koncesszió

[ ]

 

 

I. SZAKASZ: AJÁNLATKÉRŐ

I.1) Név , cím és kapcsolattartási pont(ok)

Hivatalos név:
Borsodnádasdi Városi Önkormányzat
Postai cím:
Alkotmány út 3.
Város/Község
Borsodnádasd
Postai irányítószám:
3671
Ország:
Magyarország
Kapcsolattartási pont(ok):

Címzett:
Papp Anna polgármester
Telefon:
48/542-010
E-mail:
phbn@t-online.hu
Fax:
48/542-013
Internetcím(ek) (adott esetben)
Az ajánlatkérő általános címe (URL):

A felhasználói oldal címe (URL):

 

További információk a következő címen szerezhetők be:

 

[ ] Azonos a fent említett kapcsolattartási ponttal/pontokkal

[x] Ha attól eltérő, kérjük töltse ki az A.I mellékletet

A dokumentáció a következő címen szerezhető be:

 

[ ] Azonos a fent említett kapcsolattartási ponttal/pontokkal

[x] Ha attól eltérő, kérjük töltse ki az A.II mellékletet

Az ajánlatokat a következő címre kell benyújtani:

 

[ ] Azonos a fent említett kapcsolattartási ponttal/pontokkal

[x] Ha attól eltérő, kérjük töltse ki az A.III mellékletet

 

I.2.) Az ajánlatkérő típusa

Központi szintű [ ]

Közszolgáltató [ ]

Regionális/helyi szintű [x]

Támogatott szervezet [Kbt. 241. § b)–c) pont] [ ]

Közjogi szervezet [ ]

Egyéb [ ]

 

I.3.) Az ajánlatkérő tevékenységi köre

I.3.1) A Kbt. VI. fejezete szerinti ajánlatkérők esetén

[x] Általános közszolgáltatások

[ ] Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció

[ ] Védelem

[ ] Szociális védelem

[ ] Közrend és biztonság

[ ] Szabadidő, kultúra és vallás

[ ] Környezetvédelem

[ ] Oktatás

[ ] Gazdasági és pénzügyek

[ ] Egyéb (nevezze meg):

[ ] Egészségügy

 

 

 

I.3.2) A Kbt. VII. fejezete szerinti ajánlatkérők esetén

[ ] Víz

[Kbt. 163. § (1) bek. a) pont]

[ ] Villamos energia

[Kbt. 163. § (1) bek.. a) pont]

[ ] Gáz- és hőenergia termelése, szállítása és elosztása

[Kbt. 163. § (1) bek. a) pont]

[ ] Földgáz és kőolaj feltárása és kitermelése

[Kbt. 163. § (1) bek. ba) pont]

[ ] Szén és más szilárd tüzelőanyagok feltárása és kitermelése

[Kbt. 163. § (1) bek. ba) pont]

[ ] Vasúti szolgáltatások

[Kbt. 163. § (1) bek. c) pont]

[ ] Városi vasúti, villamos-, trolibusz- vagy autóbusz szolgáltatások

[Kbt. 163. § (1) bek. c) pont]

[ ] Repülőtéri tevékenység

[Kbt. 163. § (1) bek. bb) pont]

[ ] Kikötői tevékenységek

[Kbt. 163. § (1) bek. bb) pont]

[ ] Postai szolgáltatások

[Kbt. 163. § (1) bek. d) pont]

 

I. 4.) Az ajánlatkérő más ajánlatkérők nevében folytatja-e le a közbeszerzési eljárást? igen [ ] nem [x]

 

II. SZAKASZ: A SZERZŐDÉS TÁRGYA

II.1) Meghatározás

II.1.1 ) Az ajánlatkérő által a szerződéshez rendelt elnevezés

Szállítási szerződés ajánlatkérő részére kommunális célú erőgép munkaeszközeivel és kerti gépek beszerzése tárgyában

II.1.2) A szerződés típusa, valamint a teljesítés helye
( Csak azt a kategóriát válassza – építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatás –, amelyik leginkább megfelel a szerződés vagy a közbeszerzés(ei) tárgyának)

a) [ ] Építési beruházás

b) [x] Árubeszerzés

c) [ ] Szolgáltatás

[ ] Kivitelezés

[ ] Tervezés és kivitelezés

[ ] Kivitelezés, bármilyen eszközzel, módon, az ajánlatkérő által meghatározott követelményeknek megfelelően

 

[ ] Építési koncesszió

[x] Adásvétel

[ ] Lízing

[ ] Bérlet

[ ] Részletvétel

[ ] Ezek kombinációja/Egyéb

Szolgáltatási kategória

(az 1–27. szolgáltatási kategóriákat lásd a Kbt. 3. és 4. mellékletében)

 

 

 

 

[ ] Szolgáltatási koncesszió

A teljesítés helye

NUTS-kód

A teljesítés helye

Borsodnádasd

NUTS-kód HU311

A teljesítés helye

NUTS-kód

II.1.3) A hirdetmény a következők valamelyikére irányul

Közbeszerzés megvalósítása [x] Dinamikus beszerzési rendszer (DBR) létrehozása [ ]

Keretmegállapodás megkötése [ ]

II.1.4) Keretmegállapodásra vonatkozó információk (adott esetben)

Keretmegállapodás több ajánlattevővel [ ]

A tervezett keretmegállapodás résztvevőinek keretszáma VAGY, adott esetben, maximális létszáma

Keretmegállapodás egy ajánlattevővel [ ]

A keretmegállapodás időtartama: Időtartam év(ek)ben: vagy hónap(ok)ban:

A közbeszerzések összértéke a keretmegállapodás teljes időtartama alatt (csak számokkal és pénznem):

A keretmegállapodás alapján megkötendő szerződések értéke és gyakorisága (amennyire lehetséges):

II.1.5) A szerződés meghatározása/tárgya

Szállítási szerződés ajánlatkérő részére kommunális célú erőgép munkaeszközeivel és kerti gépek beszerzése tárgyában

II.1.6) Közös Közbeszerzési Szójegyzék (CPV)

 Fő szószedet Kiegészítő szószedet (adott esetben)
Fő tárgy44100000-1  

II.1.7) Részekre történő ajánlattétel (a részekre vonatkozó részletes információk megadásához a B. mellékletből szükség szerint több példány használható) igen [x] nem [ ]

Igen válasz esetén az ajánlatok benyújthatók (csak egyet jelöljön be):

egy részre [ ]

egy vagy több részre [x]

valamennyi részre [ ]

II.1.8.) Elfogadhatók-e változatok (alternatív ajánlatok)? igen [ ] nem [x]

II. 2) Szerződés szerinti mennyiség vagy alkalmazási kör

II.2.1) Teljes mennyiség vagy érték ( valamennyi részt, és opciót beleértve)

Ajánlatkérő részére mindösszesen I rész 1 db. kommunális célú erőgép munkaeszközeivel és II. rész 10 db. kerti gépek beszerzése.
A pontos paramétereket a dokumentáció tartalmazza.

II.2.2) Vételi jog (opció) (adott esetben) igen [ ] nem [x]

Igen válasz esetén a vételi jog leírása:

Ha ismert, a vételi jog opciók gyakorlásának tervezett ideje:
hónap(ok)ban: vagy napokban: (a szerződés megkötésétől számítva)

Az esetleges meghosszabbítások száma (ha van ilyen): vagy: és között

Ha ismert, az árubeszerzésre vagy a szolgáltatásmegrendelésre irányuló ismétlődő jellegű szerződések esetében kérjük feltüntetni a további szerződések tervezett idejét:
hónapokban: vagy napokban: (a szerződés megkötésétől számítva)

 

 

 

 

II.3) A szerződés időtartama vagy a befejezés, a teljesítés határideje

Az időtartam hónap(ok)ban: vagy napokban: (a szerződés megkötésétől számítva)

VAGY: kezdés (év/hó/nap)

ÉS/VAGY

befejezés 2010/04/26 (év/hó/nap)

 

III. szakasz : jogi, gazdasági, pénzügyi és technikai információk

III.1) A szerződésre vonatkozó feltételek

III.1.1) A szerződést biztosító mellékkötelezettségek (adott esetben)

A dokumentáció részét képező szerződésben meghatározottak szerint:
1. Késedelmi kötbér: a bruttó megbízási díjra vetített napi 0,5%, a késedelmi kötbér felső határa a bruttó megbízási díj 20%-a.

2. Hibás teljesítési kötbér: minden ismétlődő hibás teljesítés esetén egy összegben bruttó 100.000,-Ft.

3. Meghiúsulási kötbér: bruttó megbízási díjra vetített 20%.

4. Ajánlattevő vállalja, hogy a jótállás időtartama az üzembe helyezés napjával kezdődik, a jótállásra a Ptk. 248. §-a, valamint a 151/2003.(IX.22.) Korm. rendelet az irányadó.

5. Szervizelés a jótállás időtartamán belül: ajánlattevő kötelezettséget vállal a helyben történő javításra, amennyiben a javítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról a forgalmazó gondoskodik.

6. Szervizelés helye tekintetébne feltétel: Borsodnádasd 75 km-es körzetén belül.

7. A szavatosság minden tartós fogyasztási cikkre három év, egyéb új termék esetén két év. A szavatosság jog és kellékszavatosságból áll. A jogszavatosság alapján ajánlattevő felelősséget vállal azért, hogy harmadik személynek az ajánlat tárgyán nincs olyan joga, amely az ajánlatkérő tulajdonszerzését akadályozza, tulajdonjogát korlátozza. A kellékszavatosság keretében a forgalmazó garantálja, hogy a termék az értékesítés időpontjában megfelelt a jogszabályoknak, és a szerződésben meghatározott tulajdonságoknak, minősége nem gyengébb az elvárhatónál valamint nincs rejtett hibája. Ha később kiderül, hogy rendeltetésszerű használat mellett mégis meghibásodott a termék, akkor a jogszabályok szerint a szerződéskötés pillanatában - azaz vásárláskor - hibás teljesítés történt, amiért a forgalmazó felel. A teljesítést követő hat hónapon belül bekövetkezett meghibásodás esetén a kereskedőt terheli a bizonyítás (független szakértők által kiállított szakvélemény birtokában) a tekintetben, hogy a meghibásodás a rendeltetésellenes használat miatt következett be. A jogalkotó ugyanis azt feltételezi, hogy a hiba már az eladás pillanatában is jelen volt, ezért ez hibás teljesítésnek minősül. A hibás teljesítésre a Ptk. 305. § - 311/A. § az irányadóak.
8. Ajánlattevő magára nézve kötelezőnek fodadja el a termékfelelősségről szóló 1993.évi X. törvény rendelkezéseit, melynek értelmében, ha a termék harmadik személynek kárt okoz, a forgalmazó vállalja a felelősséget.

9. Ajánlattevő köteles alkatrész-ellátást biztosítani az üzembehelyezést követően legalább 7 évig.

III.1.2) Fő finanszírozási és fizetési feltételek és/vagy hivatkozás a vonatkozó jogszabályi rendelkezésekre

Az ajánlatkérő a teljesítés ellenértékét a nyertes ajánlattevő által kiállított, az ajánlatkérő képviselője által leigazolt számla benyújtását követően a Kbt. 305. § (3) bekezdése figyelembevételével egyenlíti ki.

III.1.3) A nyertes(ek) által létrehozandó gazdasági társaság, illetve jogi személy (adott esetben)

Ajánlatkérő a nyertes ajánlattevőtől nem követeli meg gazdálkodó szervezet létrehozását, de közös ajánlattétel esetén a közös ajánlattevőket a jelen eljárásban teljes jogkörrel képviselő ajánlattevőt meg kell jelölni, és a közös ajánlattevőknek egyetemleges kötelezettséget és felelősséget kell vállalniuk a közbeszerzési eljárás alapján kötendő szerződés teljesítéséért a dokumentáció részét képező „Megállapodás közös ajánlattételről” című minta szerinti tartalommal.

III.1.4) Vonatkoznak-e a szerződés teljesítésére egyéb különleges feltételek? (adott esetben) igen [ ] nem [x]
Ha igen, a különleges feltételek meghatározása

III.2) Részvételi feltételek

III.2.1) Az ajánlattevő személyes helyzetére vonatkozó adatok (kizáró okok), ideértve a szakmai és cégnyilvántartásokba történő bejegyzésre vonatkozó előírásokat is

Az ajánlatkérő által előírt kizáró okok és a megkövetelt igazolási mód:

Az eljárásban nem lehet ajánlattevő, alvállalkozó vagy a Kbt. 4. § 3/D-E pontja szerinti szervezet, akivel szemben a Kbt. 60. § (1) bekezdésében, a Kbt. 61. § (1) bekezdés d) pontjában foglalt kizáró okok bármelyike fennáll.
Az eljárásban nem lehet ajánlattevő, a Kbt. 71. § (1) bekezdés b) pontja szerinti alvállalkozó, vagy a Kbt. 4. § 3/D-E pontja szerinti szervezet, akivel szemben a Kbt. 62. § (1) bekezdés szerinti kizáró okok bármelyike fennáll.
Igazolási mód:
 Az ajánlattevőnek, a Kbt. 71. § (1) bekezdés b) pontja szerinti alvállalkozónak és a Kbt. 4. § 3/D-E pontja szerinti szervezetnek az ajánlatában nyilatkoznia kell arról, hogy nem tartozik a Kbt. 60. § (1) bekezdésének, valamint a Kbt. 61. § (1) bekezdésének d) pontjában foglalt kizáró okok hatálya alá, illetőleg jogosult ezt igazolni a Kbt. 63. § (2)-(6) bekezdés szerint.
 Az ajánlattevőnek - a Kbt. 71. § (3) bekezdése értelmében - nyilatkoznia kell, hogy a szerződés teljesítéséhez nem vesz igénybe olyan, a közbeszerzés értékének 10%-át meg nem haladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozót, aki, illetőleg amely a 60. § (1) bekezdés és a 61. § (1) bekezdésének d) pontja szerinti kizáró okok hatálya alá esik.
A kizáró okok fenn nem állását a minősített ajánlattevők hivatalos jegyzékében szereplő ajánlattevők (alvállalkozók) a Kbt. 13. § (3) és 14. § (1) bekezdésében foglaltak figyelembevételével igazolhatják.

III.2.2) Gazdasági és pénzügyi alkalmasság

 

Az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód:

Az ajánlatnak tartalmaznia kell mind az ajánlattevőre (közös ajánlatot tevőkre), mind a közbeszerzés értékének 10%-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozó(i)jára vonatkozóan az alábbi dokumentumokat:

P.1) Az elmúlt lezárt üzleti évre vonatkozó, a számviteli jogszabályok szerinti beszámoló részét képező mérleg(ek) és eredmény-kimutatás(ok) másolatát (feltéve, hogy az ajánlattevő/ a közbeszerzés értékének 10%-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozó(k) letelepedése szerinti ország joga előírja a beszámoló közzétételét), amennyiben az ajánlattevő/ a közbeszerzés értékének 10%-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozó(k) letelepedése szerinti ország nem írja elő a közzétételét, akkor az ajánlattevőnek, és a közbeszerzés értékének 10%-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozó(k)nak, könyvvizsgáló által ellenjegyzett nyilatkozatát az utolsó lezárt üzleti év mérleg szerinti eredményére vonatkozóan.

P.2) A Kbt. 66. § (1) bekezdés c) pontja alapján az előző 3 évi (2006, 2007, és 2008.) teljes nettó forgalmáról és ugyanezen időszakban a közbeszerzés tárgyának (konyhatechnológiai eszközök értékesítése) nettó forgalmáról szóló nyilatkozatot évenkénti bontásban.

Az alkalmasság minimumkövetelménye(i):

Alkalmatlan az ajánlattevő (közös ajánlattevő), illetőleg a közbeszerzés értékének 10%-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozó, ha:

P.1) az utolsó lezárt üzleti évben a mérleg szerinti eredménye negatív volt (önálló megfelelés);

P.2) a teljes nettó forgalma együttesen az elmúlt 3 évben (2006., 2007., 2008.) összesen nem érte el a nettó 10 millió forintot, valamint ha a közbeszerzés tárgyának (konyhatechnológia eszközök értékesítése) nettó forgalma együttesen, az elmúlt 3 évben (2006., 2007., 2008.) összesen nem érte el a nettó 8 millió forintot (együttes megfelelés).

III.2.3) Műszaki, illetve szakmai alkalmasság

 

Az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód:

Ajánlattevőnek - és az 1) igazolási mód esetében a közbeszerzés értékének 10%-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozóknak - az alábbi dokumentumokat kell az alkalmasság igazolására becsatolni:
1) A Kbt. 67. § (1) bekezdés d) pontja szerint a beszerzendő áru leírásának, fényképfelvételének vagy prospektusnak csatolása, magyar nyelven

Az alkalmasság minimumkövetelménye(i):

Az ajánlatkérő alkalmatlannak minősíti az ajánlattevőt, ha
1) nem csatol a beszerzendő áruról leírást, fényképfelvételt vagy prospektust.

III.2.4) Fenntartott szerződések

A szerződés védett foglalkoztatók számára fenntartott igen [ ] nem [x]

 

A szerződés a Kbt. 253. § szerint fenntartott igen [ ] nem [x]

 

III. 3) Szolgáltatásmegrendelésre irányuló szerződésekre vonatkozó különleges feltételek

 

III.3.1) A szolgáltatás teljesítése egy bizonyos foglalkozáshoz (képzettséghez) van-e kötve? igen [ ] nem [x]

Ha igen, a vonatkozó jogszabályi rendelkezésre történő hivatkozás:

 

IV. SZAKASZ: ELJÁRÁS

IV.1) Az eljárás típusa

IV.1.1) Az eljárás típusa a Kbt. VI. fejezete szerinti

Tárgyalás nélküli

[x]

 

Tárgyalásos

[ ]

 

IV.1.2) Az eljárás típusa a Kbt. VII. fejezete szerinti

Tárgyalás nélküli

[ ]

 

Tárgyalásos

[ ]

 

IV. 2) Bírálati szempontok

IV.2.1) Bírálati szempontok (csak a megfelelőt jelölje meg)

A legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás [x]

VAGY

Az összességében legelőnyösebb ajánlat az alábbiak szerint [ ]

[ ] Az alábbiakban megadott részszempontok szerint (a részszempontokat súlyozással kell megadni)

IV.2.2) Elektronikus árlejtést alkalmaznak-e? igen [ ] nem [x]

Ha igen, további információk az elektronikus árlejtésről (ha szükséges)

 

IV.3) Adminisztratív információk

IV.3.1) Az ajánlatkérő által az aktához rendelt hivatkozási szám (adott esetben)

IV.3.2) Az adott szerződésre vonatkozóan korábbi közzétételre sor került-e? igen [ ] nem [x]

Igen válasz esetén

Előzetes összesített tájékoztató [ ] Felhasználói oldalon közzétett hirdetmény [ ]

Hirdetmény száma a KÉ-ben: / (KÉ-szám/évszám)

A hirdetmény közzétételének dátuma: (év/hó/nap)

Egyéb korábbi közzététel (adott esetben) [ ]

Hirdetmény száma a KÉ-ben: / (KÉ-szám/évszám)

A hirdetmény közzétételének dátuma: (év/hó/nap)

 

 

IV.3.3) A dokumentáció beszerzésének feltételei (adott esetben)

A dokumentáció beszerzésének határideje

Dátum: 2010/03/04 (év/hó/nap ) Időpont: 11.00

Kell-e fizetni a dokumentációért? igen [x] nem [ ]

Igen válasz esetén, Ár (arab számokkal): 100.000,- + ÁFA Pénznem: HUF

A fizetés feltételei és módja:

A vételárat (100.000,- + 25% ÁFA) az ajánlatkérő Borsodnádasd Városi Önkormányzata OTP Bank Nyrt. –nél vezetett 11734121-15349246 számú számlájára történő befizetéssel kell kiegyenlíteni. úgy, hogy a közlemény rovatban hivatkozni kell a közbeszerzés tárgyára A dokumentáció az átutalást igazoló banki bizonylat megküldése után elektronikusan kerül megküldésre, illetve az A/II) mellékletben megjelölt címen munkanapokon 9.00 és 11.00 óra között személyesen átvehető, előzetes bejelentkezés alapján. A bizonylatnak tartalmaznia kell az átutalás jogcímét. A dokumentáció nem ruházható át. Érvényes ajánlatot csak az tehet, aki a dokumentációt a meghatározott feltételek között megvásárolta

IV.3.4) Az ajánlattételi határidő

Dátum: 2010/03/04 (év/hó/nap) Időpont: 11.00

IV.3.5) Az(ok) a nyelv(ek), amely(ek)en az ajánlatok, illetve részvételi jelentkezések benyújthatók

HU

Egyéb:

IV.3.6) Az ajánlati kötöttség minimális időtartama (tárgyalás nélküli eljárás esetén)

-ig (év /hó/nap )

VAGY hónap(ok)ban: vagy napokban: 60 (az ajánlattételi határidő lejártától számítva)

IV.3.7) Az ajánlatok felbontásának feltételei

Dátum: 2010/03/04 (év/hó/nap) Időpont: 11.00

Helyszín : A Melléklet III pontban megjelölt helyszín

Az ajánlatok felbontásán jelenlétre jogosult személyek

Kbt. 80. § (2) bekezdés szerint

 

V. szakasz: kiegészítő információk

V.1) A KÖZBESZERZÉS Ismétlődő jellegű-e? (adott esetben) igen [ ] nem [x]

Igen válasz esetén a további hirdetmények közzétételének tervezett ideje:

V.2) a szerződés eu alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos?

igen [ ] nem [x]

Igen válasz esetén kérjük feltüntetni a projekt(ek) és/vagy program(ok) nevét és bármely egyéb hivatkozási alapot:

V.3) További információk (adott esetben)

V.3.1) Az eredményhirdetés tervezett időpontja:

2010. március 9. napján 9.00 óra az A/III) melléklet szerinti helyszínen

V.3.2) A szerződéskötés tervezett időpontja:

2010. március 29.

V.3. 3) A tárgyalás lefolytatásának menete és az ajánlatkérő által előírt alapvető szabályai, az első tárgyalás időpontja : (kivéve, ha az eljárás tárgyalás nélküli)

V.3.4.1) A dokumentáció megvásárlása vagy átvétele az eljárásban való részvétel feltétele? (adott esetben)

igen [x] nem [ ]

V.3.4.2) A dokumentáció rendelkezésre bocsátásával kapcsolatos további információk: (adott esetben)

A vételárat az ajánlatkérő Borsodnádasd Városi Önkormányzata OTP Bank Nyrt. –nél vezetett 11734121-15349246 számú számlájára történő befizetéssel kell kiegyenlíteni. A dokumentáció az átutalást igazoló banki bizonylat megküldése után elektronikusan kerül megküldésre, illetve az A/II) mellékletben megjelölt címen munkanapokon 9.00 és 11.00 óra között személyesen átvehető, előzetes bejelentkezés alapján.. A dokumentáció a Kbt. 54.§ (4) bekezdésében foglaltak szerint is beszerezhető.

V.3.5.1) Az összességében legelőnyösebb ajánlat kiválasztásának bírálati szempontja esetén az ajánlatok részszempontok szerinti tartalmi elemeinek értékelése során adható pontszám alsó és felső határa:

V.3.5.2) Az összességében legelőnyösebb ajánlat kiválasztásának bírálati szempontja esetén a módszer (módszerek) ismertetése, amellyel az ajánlatkérő megadja az V.3.5.1) pont szerinti ponthatárok közötti pontszámot:

V.6) A III.2.2) és a III.2.3) szerinti feltételek és ezek előírt igazolási módja a minősített ajánlattevők hivatalos jegyzékébe történő felvétel feltételét képező minősítési szempontokhoz képest szigorúbb(ak)-e?

igen [x] nem [ ]

V.7) Egyéb információk:

1) Ajánlatkérő teljes körben lehetőséget biztosít hiánypótlásra.
2) Az ajánlatkérő felhívja az ajánlattevők figyelmét a Kbt. 48. § (3)-(4) bekezdésére.
3) Ajánlattevőnek nyilatkoznia kell a Kbt. 71. § (1) bekezdés a)-b)-c) pontjaira, valamint (3) bekezdésére
4) Az ajánlatnak tartalmaznia kell az ajánlattevő nyilatkozatát arra vonatkozóan, hogy a 2004. XXXIV. Tv. alapján milyen vállalkozásnak minősül (mikro-, kis- vagy kis- és középvállalkozásnak).
5) Az ajánlatnak tartalmaznia kell:
- Nyilatkozat a Kbt. 60. § (1) bekezdés a)-h) pontjai, 61. § (1) bekezdés d) pontja, valamint 62. § (1) bekezdése tekintetében (ajánlattevőként).
- Nyilatkozat a Kbt. 60. § (1) bekezdés a)-h) pontjai, 61. § (1) bekezdés d) pontja, valamint 62. § (1) bekezdése tekintetében (10% feletti alvállalkozóként).
- Nyilatkozat a Kbt. 60. § (1) bekezdés a)-h) pontjai, 61. § (1) bekezdés d) pontja, valamint 62. § (1) bekezdése tekintetében (Kbt. 4. § 3/D-E pont szerinti szervezetként).
- Nyilatkozat a Kbt. 4. § 3/D-E pont szerinti szervezet erőforrásainak rendelkezésre állásáról.
- Nyilatkozat a vállalási ár alulprognosztizálásáról (az ajánlatban valamennyi ajánlatevőnek).
6) Az ajánlatnak tartalmaznia kell az ajánlattevő kifejezett nyilatkozatát a Kbt. 70. § (2) bekezdésében foglaltak vonatkozásában.
7) Ajánlati anyagok formai követelményei:
- Az ajánlatot egy eredeti és három másolati példányban kell elkészíteni és benyújtani, az egyes példányokon fel kell tüntetni, hogy „Eredeti” vagy „Másolat”. Eltérés esetén az eredeti példány az irányadó.
- Az ajánlati dokumentációt tollal vagy géppel kell kitölteni.
- Oldalszámmal ellátott tartalomjegyzéket kell csatolni.
- Az ajánlat minden lapját folyamatos oldalszámozással kell ellátni, és roncsolás mentesen, nem bonthatóan össze kell fűzni.
- Az ajánlat minden sorszámozott oldalát szignózni kell. A szignózást cégjegyzésre jogosultnak vagy olyan személy(ek)nek kell megtenni, aki(k) cégszerűen fel vannak hatalmazva az ajánlat aláírására.
- Kiadott formanyomtatványokat minden esetben a megadott szövegezés szerint, annak változtatása, kiegészítése nélkül - nemlegesség esetén is - ki kell tölteni, cégszerűen alá kell írni.
- Az ajánlat nem tartalmazhat betoldásokat, törléseket vagy felülírásokat.
- Az ajánlat címlapján szerepelnie kell az ajánlattevő nevének.
- Az ajánlatot zárt csomagolásban kell benyújtani. A csomagoláson a következő feliratot kell feltüntetni: „Ajánlat - Konyhatechnológiai eszközök beszerzése - Nem bontható fel az ajánlatok hivatalos közbeszerzési bontási eljárásának megkezdése előtt!”
8) Az ajánlat érvénytelen, ha az ajánlatkérési dokumentáció részeként kiadott szerződéses megállapodást a cégjegyzésre jogosult(ak) nem írták alá, és az ajánlat részeként nem csatolták.
9) Ajánlattevőnek csatolni kell az ajánlati határidőt megelőző 60 napnál nem régebbi cégkivonat, valamint a 60 napnál nem régebbi aláírási címpéldány egyszerű másolati példányát. Az igazolások egyszerű másolatként is benyújthatóak. Az aláírási címpéldányt és a cégkivonatot az ajánlattevőnek és a közbeszerzés értékének 10%-át meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozóknak külön-külön kell becsatolni.
10) Amennyiben az ajánlattevő a minősített ajánlattevők jegyzékében szerepel, és a felhívásban meghatározott pénzügyi-gazdasági, valamint műszaki-szakmai alkalmassági feltételek jelen felhívásban szigorúbbak, mint az ajánlattevő minősítése, akkor az alkalmasságot külön kell igazolnia.
11) Amennyiben az ajánlatkérő az eredményhirdetésen megnevezi a második legkedvezőbb ajánlattevőt, úgy a nyertes ajánlattevő visszalépése esetén vele köt szerződést.
12) Az ajánlatkérő ellenőrzi az ajánlattevőt az APEH által közzétett köztartozók listáján.
13) Az ajánlatkérő az ajánlattevők pénzügyi-gazdasági, valamint műszaki-szakmai alkalmasságának feltételeit és igazolását a minősített ajánlattevők jegyzékéhez képest szigorúbban határozta meg.
14) Az ajánlat elkészítésének költsége az ajánlattevőt terheli.

 

 

V.8) E hirdetmény feladásának dátuma: 2010/02/05 (év/hó/nap)

A. melléklet

További címek és kapcsolattartási pontok

I) További információk a következő címeken és kapcsolattartási pontokon szerezhetők be

Hivatalos név:
Dr. Kónya Ügyvédi Iroda
Postai cím:
Bajcsy-Zs. u. 11. 1/2.
Város/Község
Eger
Postai irányítószám:
3300
Ország:
Magyarország
Kapcsolattartási pont(ok):

Címzett:
Dr. Kónya Tamás ügyvéd
Telefon:
36/426-386
E-mail:
konya.ugyved@upcmail.hu
Fax:
36/426-386
Internetcím (URL): www.drkonya.hu

 

 

II) Címek és kapcsolattartási pontok, ahonnan a dokumentáció beszerezhető

Hivatalos név:
Dr. Kónya Ügyvédi Iroda
Postai cím:
Bajcsy-Zs. u. 11. 1/2.
Város/Község
Eger
Postai irányítószám:
3300
Ország:
Magyarország
Kapcsolattartási pont(ok):

Címzett:
Dr. Kónya Tamás ügyvéd
Telefon:
36/426-386
E-mail:
konya.ugyved@upcmail.hu
Fax:
36/426-386
Internetcím (URL): www.drkonya.hu

 

 

III) Címek és kapcsolattartási pontok, ahovÁ az ajánlatokat kell benyújtani

Hivatalos név:
Dr. Kónya Ügyvédi Iroda
Postai cím:
Bajcsy-Zs. u. 11. 1/2.
Város/Község
Eger
Postai irányítószám:
3300
Ország:
Magyarország
Kapcsolattartási pont(ok):

Címzett:
Dr. Kónya Tamás ügyvéd
Telefon:
36/426-386
E-mail:
konya.ugyved@upcmail.hu
Fax:
36/426-386
Internetcím (URL): www.drkonya.hu

 

B. MELLÉKLET

A részekre vonatkozó információk

 

A rész száma 1 meghatározás Szállítási szerződés ajánlatkérő részére kommunális célú erőgép munkaeszközeivel beszerzése tárgyában

1) A rész meghatározása

1 Db. Kommunális célú erőgép munkaeszközeivel, azaz traktor hótolólappal, sószóróval, fűnyíróasztallal, szárzúzóval és egytengelyes, billenős pótkocsival.
A pontos paramétereket a dokumentáció tartalmazza.

2) Közös Közbeszerzési Szójegyzék (CPV)

 Fő szószedet Kiegészítő szószedet (adott esetben)
Fő tárgy44100000-1  

3) Mennyiség vagy érték

Ajánlatkérő részére mindösszesen kommunális célú erőgép munkaeszközeivel beszerzése.
A pontos paramétereket a dokumentáció tartalmazza.

4) A szerződés időtartama vagy eltérő kezdési/teljesítési határidő feltüntetése

Az időtartam hónap(ok)ban: vagy napokban: (a szerződés megkötésétől számítva)

VAGY Kezdés (év/hó/nap)

ÉS/VAGY

Befejezés 2010/04/26 (év/hó/nap)

5) További információ a részekről

A rendelkezésre álló forrás: 7.439.000 Ft.

----------------------(E mellékletből a részek számának megfelelően több példány használandó) ----------------------

 

 

B. MELLÉKLET

A részekre vonatkozó információk

 

A rész száma 2 meghatározás Szállítási szerződés ajánlatkérő részére kerti gépek beszerzése tárgyában

1) A rész meghatározása

10 db.Kerti gép, azaz 2 db fűnyíró, 1 db. kézi fűkasza (2,0 kW teljesítményű), 4 db kézi fűkasza (1,6 kW teljesítményű), 1 db sövényvágó, 1 db sövényvágó hosszított szárral, 1 db magassági gallyazó.
A pontos paramétereket a dokumentáció tartalmazza.

2) Közös Közbeszerzési Szójegyzék (CPV)

 Fő szószedet Kiegészítő szószedet (adott esetben)
Fő tárgy44100000-1  

3) Mennyiség vagy érték

Ajánlatkérő részére mindösszesen kerti gépek beszerzése.
A pontos paramétereket a dokumentáció tartalmazza.

4) A szerződés időtartama vagy eltérő kezdési/teljesítési határidő feltüntetése

Az időtartam hónap(ok)ban: vagy napokban: (a szerződés megkötésétől számítva)

VAGY Kezdés (év/hó/nap)

ÉS/VAGY

Befejezés 2010/04/26 (év/hó/nap)

5) További információ a részekről

A rendelkezésre álló forrás: 1.331.760 Ft.

----------------------(E mellékletből a részek számának megfelelően több példány használandó) ----------------------