Hírek
Értesítés vízhiányról
- Készült: 2018. február 19.
ÉRV ZRt.
Ózd, 48-as út 4.
Hibabejelentés tel.: 471-111
ÉRTESÍTÉS VÍZHIÁNYRÓL
Értesítjük Tisztelt Fogyasztóinkat, hogy a városi ivóvízellátó rendszeren történő karbantartási munkák miatt előreláthatólag
2018. február 22-én 8:00 órától – 14:00 óráig
részleges és/vagy teljes vízhiányt, valamint vízzavarodást tapasztalhatnak.
Vízfogyasztás előtt, kérjük a csapokat kiengedni.
Megértésüket köszönjük!
ÉRV ZRt.
Tájékoztatás a Borsodnádasdon található hulladékudvar használatáról
- Készült: 2018. február 09.
A BMH Nonprofit Kft. tájékoztatja a Tisztelt Lakosságot, hogy a BMH Nonprofit Kft. szolgáltatási területén található hulladékudvart a szolgáltatási területük valamennyi lakossági felhasználója igénybe veheti az alábbi feltételekkel:
A beszállítható hulladékok köre: A háztartásban keletkező.
Nem veszélyes hulladékok:
- építési, bontási hulladékok (tégla, cserép, kerámia, beton, föld és kövek, illetve ezek keveréke);
- termékként tovább nem használható gumiabroncsok;
- papír és karton, üveg, műanyag-flakon, fólia;
- zöldhulladék: nyesedék, gallyak, fű, lombok, egyéb fahulladékok;
- nagydarabos hulladékok (bútorok, nagyméretű felújítás után megmaradó lomok, háztartási tárgyak és berendezések pl. műanyagkád, kézmosó, elhasznált konyhai eszközök);
- elektromos és elektronikai hulladékok (hűtő, tévé, rádió, kis méretű háztartási készülékek);
- fémek és fém csomagolási hulladékok (alumínium doboz, sárga- és vörösréz, vas és acél stb.);
- sütőolaj.
Veszélyes hulladékok:
- szárazelem, akkumulátor, festék- és lakkmaradékok csomagolóeszközeikkel együtt, használt motorolajok, azok csomagolásai, növényvédőszer-maradékok, fénycső és izzó.
A hulladékudvar igénybevételének a feltételei:
A hulladékudvarba történő beszállításkor a lakossági ingatlanhasználó köteles lakcímkártyáját és személyi igazolványát, valamint az esedékes közszolgáltatási díjnak a Koordináló Szerv felé történő megfizetését igazoló bizonylat másolatát a hulladékátvevőnek bemutatni.
Igazolványok hiányában - a hatályos jogszabályok előírásai értelmében- az átvételt meg kell tagadni.
A hulladékok elhelyezése díjtalan.
Beszállítható hulladékok mennyisége:
A hulladékudvarban ingatlanonként
- negyedévente 250 kg nem veszélyes hulladék,
- évente 100 kg veszélyes hulladék
helyezhető el.
A mennyiségi korlátozás alól kivételt képeznek az elkülönítetten gyűjtött csomagolási (papír, karton, PET palack és PE fólia, valamint üveg- és fémhulladékok), melyekből korlátlan mennyiség adható át a hulladékudvarban.
A magánszemélyeknek kötelessége a hulladékokat (a hulladékudvarban található mérleggel) mérlegelhető formában (bezsákolva, kötegelve, stb.) beszállítani a hulladékudvarba.
A BMH Nonprofit Kft. szolgáltatási területén az alábbi helyen és nyitvatartási időben áll a lakosság rendelkezésére:
Borsodnádasd, külterület 058/1 hrsz.
szerda, szombat 8:00-16:00
A hulladékudvar használatának szabályairól, nyitvatartásáról a www.bmhnonprofit.hu weboldalon is tajékozódhatnak.
BMH Nonprofit Kft.
Értesítés a bérlettámogatásról
- Készült: 2018. február 05.
Értesítjük a bérlettámogatásban részesülőket, hogy a 2018. február havi (határozattal rendelkezők részére) bérlettámogatások kifizetési helye és időpontja
Borsodnádasd, Köztársaság út 12. (Polgármesteri Hivatal Pénztára)
2018. február 14-e (szerda) 8.00 órától 12.00 óráig és 13.00 órától 14.30 óráig
Borsodnádasd Város Önkormányzata
Értesítés a bérfizetésről
- Készült: 2018. február 05.
Értesítjük a közfoglalkoztatásban dolgozókat, hogy a január havi munkabér kifizetési helye és időpontja:
Borsodnádasd, Köztársaság út 12. (Polgármesteri Hivatal)
2018. február 6-a (kedd) 13.30 órától 15.30 óráig.
Borsodnádasd Város Önkormányzata
Táncház sorozat következő állomása Borsodnádasdon
- Készült: 2018. január 24.
A képre kattintva nagyítható!
Észak-Borsodi LEADER Unió Egyesület tájékoztató fóruma
- Készült: 2018. január 25.
A képre kattintva nagyítható!
Tájékoztatás elektronikus ügyintézésről
- Készült: 2018. január 17.
Tisztelt Ügyfeleink!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény (továbbiakba: E-ügyintézési törvény) alapján a helyi önkormányzatok, így Borsodnádasd Város Önkormányzata is 2018. január 1. napjától biztosítják az ügyek elektronikus intézését az Önkormányzati Hivatali Portálon keresztül.
A portál használatához internet hozzáférés, és ügyfélkapu azonosítás szükséges, a szolgáltatások használata egyéb alkalmazás letöltését nem igényli.
Az oldal megnyitása után ki kell választani az önkormányzatot, ahol ügyet szeretnénk intézni (Borsodnádasd), és az ügyindítás gombra kattintani. A megjelenő lapon ki kell választani az eljárás módját (saját ügyben, vagy meghatalmazottként), illetve a használni kívánt űrlapot.
Önkormányzatunknál jelenleg az alábbi űrlapok érhetők el: (folyamatosan bővítjük)
- Bejelentés desztillálóberendezés tulajdonjogáról, tulajdonjogának megszerzéséről
- Fakivágási engedélykérelem, bejelentés
- Adatszolgáltatás hagyatéki leltárhoz
- Nyilatkozat öröklésre jogosultakról
- Adatszolgáltatás nem üzleti szálláshely-szolgáltatási tevékenységgel kapcsolatban
- Szálláshely nyilvántartásba vételi kérelem, bejelentés,
- Szálláshely megszűnésének bejelentése
- Működési engedély kérelem üzletköteles termék forgalmazásához
- Működési engedély visszavonási kérelem
Az űrlapok letölthetők, kinyomtathatók, papír alapon is beadhatóak (személyesen, vagy postai küldeményként), vagy ügyfélkapus bejelentkezést követően elektronikusan is benyújthatók.
Amennyiben az ügyéhez kapcsolódóan nem talál formanyomtatványt, akkor beadványát az e-Papír szolgáltatáson keresztül terjesztheti be.
Fontos kiemelni, hogy az e-ügyintézési törvény alapján elektronikus ügyintézésre köteles az ügyfélként eljáró gazdálkodó szervezet, költségvetési szerv, köztestület, illetve az ügyfél jogi képviselője. Természetes személy ügyfeleknek a jogszabály lehetőséget biztosít az elektronikus ügyintézésre.
További segítséget és információkat talál a http://ekozig.magyarorszag.hu/, a https://ohp-20.asp.lgov.hu/tajekoztato oldalakon, egyéb tájékoztatásért forduljon hozzánk telefonon (06-21/345-70-40; 06-48/442-334) vagy személyesen.
Borsodnádasdi Polgármesteri Hivatal
Lakossági Tájékoztatás
- Készült: 2018. január 12.
Tájékoztatjuk a Tisztelt Lakosságot, hogy a BMH Nonprofit Kft. ügyfélszolgálata 2018. január 15-től az alábbi telefonszámon érhető el: +36-21/350-01-11.
Ügyfélszolgálati kérdésekben elektronikus úton a jövőben az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címen állunk a lakosság rendelkezésére.
Együttműködésüket megköszönve
Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Hulladékgazdálkodási Közszolgáltató Nonprofit Kft.
Nemzeti Agrárgazdasági Kamara tájékoztatója a Gazdálkodóknak
- Készült: 2018. január 10.
2018. január 1. és 31. között gazdálkodási naplót kell benyújtania a tájékoztatóban részletezett támogatásokban résztvevőknek. |
![]() |
2018. Kéményseprőipari sormunka ütemterve - lakossági tájékoztató
- Készült: 2018. január 09.
Tisztelt Lakosság!
A kéményseprőipari tevékenységről szóló 2015. évi CCXI. törvényben és a kényényseprőipari tevékenység ellátásának szakmai szabályairól szóló 21/2016.(VI.9.) BM rendeletben meghatározott közfeladat elvégzése érdekében a BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság Gazdasági Ellátó Központ, mint a kéményseprőipari szerv a 2018. évi kéményseprőipari sormunka ütemterveit megyei bontásban elkészítette.
Borsodnádasdon a sormunka elvégzésének tervezett ideje: 2018. június 1. és július 31. közötti időszak.
Az ütemterv és a tevékenység ellátásával kapcsolatos minden további részletes információ elérhető a szervezet lakossági honlapján: www.kemenysepres.katasztrofavedelem.hu
Borsodnádasd Város Önkormányzata
Felhívás a Borsodnádasdi Kultúráért Kitüntetés adományozására
- Készült: 2017. december 29.
A Borsodnádasdi Művelődésért, Kultúráért és Sportért Közalapítvány a Magyar Kultúra Napja alkalmából – a hagyomány folytatásaként Borsodnádasdi Kultúráért Kitüntetést adományoz a diák, az aktív felnőtt és a nyugdíjas korosztályban azon személyeknek, akik a Borsodnádasdon működő öntevékeny, önművelődő csoportok, közösségek, ill. a város lakossága érdekében kiemelkedő kulturális tevékenységet végeztek a kultúra támogatóiként hosszabb időn keresztül tevékenykedtek borsodnádasdiként a kultúra területén a város határain túl is öregbítik lakóhelyünk hírnevét.
A Kuratórium kéri a lakosságot, ill. a civil és öntevékeny szervezeteket, hogy a fenti kategóriákban tegyenek javaslatot írásban, indoklással a jelöltekre, melyet
2018. január 15- ig juttassanak el
- a Borsodnádasdi Közösségi Ház és Könyvtárban elhelyezett gyűjtő dobozba az ajánló nevével és címével ellátott lezárt borítékban, vagy
- a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. email címre,
a korcsoport és a jelölt név megadásával és a jelölő nevének és lakcímének feltüntetésével.
Borsodnádasd, 2017. december 29.
Papp Béla sk. Kuratórium elnöke
Lakossági Tájékoztatás
- Készült: 2018. január 05.
Tájékoztatjuk a Tisztelt Lakosságot, hogy a BMH Nonprofit Kft. a kidobott fenyőfák gyűjtését 2018. január második és harmadik naptári hetében a vegyes hulladékgyűjtési napon végzi.
A fenyőfákat oly módon kérjük az edények mellé kihelyezni, hogy a közlekedést, illetve a gyalogos forgalmat ne akadályozzák.
A társasházi övezet részén kérjük a tisztelt lakókat, hogy gyorsabb és hatékonyabb munkavégzés érdekében a fenyőfákat a konténerek mellé gyűjtsék össze.
Együttműködésüket megköszönve
Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Hulladékgazdálkodási Közszolgáltató Nonprofit Kft.
Értesítés a bérlettámogatásról
- Készült: 2018. január 04.
Értesítjük a bérlettámogatásban részesülőket, hogy a 2018. január havi (határozattal rendelkezők részére) bérlettámogatások kifizetési helye és időpontja
Borsodnádasd, Köztársaság út 12. (Polgármesteri Hivatal Pénztára)
2018. január 10-e (szerda) 8.00 órától 12.00 óráig és 13.00 órától 14.30 óráig
Borsodnádasd Város Önkormányzata
Értesítés a bérfizetésről
- Készült: 2018. január 04.
Értesítjük a közfoglalkoztatásban dolgozókat, hogy a december havi munkabér kifizetési helye és időpontja:
Borsodnádasd, Köztársaság út 12. (Polgármesteri Hivatal)
2018. január 5-e (péntek) 10.00 órától 12.00 óráig.
Borsodnádasd Város Önkormányzata
Polgármesteri tájékoztató és összefoglaló Településképi Arculati Kézikönyv és Településképi rendelet megalkotásáról
- Készült: 2017. december 29.
Tisztelt Borsodnádasdi Polgárok!
Tisztelt Érdeklődők és Építkezők!
Borsodnádasd Város Önkormányzatának Képviselő-testülete a 2017. december 14-i ülésén megalkotta a településkép védelméről szóló 13/2017. (XII.15.) önkormányzati rendeletét és 95/2017.(XII.15.) számú KT határozatával jóváhagyta Borsodnádasd Város Településképi Arculati Kézikönyvét.
Településképi Arculati Kézikönyv és Településképi rendelet elfogadott dokumentumai IDE kattintva megtekinthetők.
Mindkét dokumentum megalkotását felsőbbrendű jogszabály írja elő az Önkormányzatnak. A településkép védelméről szóló 2016. évi LXXIV. törvény (a továbbiakban: Törvény) célja az építési beruházások támogatása, egyúttal a hazai városok és községek sajátos településképének védelme és alakítása. A Törvény szerint a településkép védelme a település vagy településrész jellegzetes, értékes, illetve hagyományt őrző építészeti arculatának és szerkezetének - az építészeti, táji érték és az örökségvédelem figyelembevételével történő - megőrzését vagy kialakítását jelenti.
A települési önkormányzat a Törvény felhatalmazása alapján a településkép védelmét – annak feltételrendszerét, az építészeti követelmények meghatározását, az abban foglaltak érvényesítésének eszközeit – önkormányzati rendeletben (a továbbiakban: Településképi rendelet) biztosítja.
A Településképi rendelet magában foglalja az épített környezet értékeinek helyi védelméről, a településképi véleményezési, bejelentési és kötelezési eljárásról, a reklámhordozók és hirdetmények elhelyezéséről és közzétételéről szóló helyi önkormányzati rendelkezéseket, valamint a helyi építési szabályzat településképi követelményeit és a helyi településrendezési előírások tartalmáról szóló előzetes tájékoztatás és a tervekkel kapcsolatos szakmai konzultáció szabályokat tartalmazó rendelkezéseit is.
A Törvény a Településképi Arculati Kézikönyv készítését is előírja minden magyar település számára. A kézikönyvben szükséges megfogalmazni a településképi identitást, majd ezt követően a partnerek bevonásával, valamint helyi szabályozással meg kell határozni a településkép fejlődési irányát, a hagyományokon alapuló, de a jövőképet is tartalmazó fejlesztések formáját.
A polgármesteri tájékoztató és összefoglaló teljes szövegét IDE kattintva lehet végig olvasni.
Forgassák és olvassák haszonnal a Kézikönyvet, tekintsék át figyelmesen és ismerjék meg új Településképi rendeletünket!
Kormos Krisztián
polgármester
Tájékoztatás a Polgármesteri Hivatal igazgatási szünetéről
- Készült: 2017. december 21.
Tájékoztatjuk a Tisztelt Ügyfeleket, hogy a Borsodnádasd Város Önkormányzata Képviselő-testületének 103/2017.(XII.14.) számú KT határozata alapján a
Borsodnádasdi Polgármesteri Hivatal
2017. december 27-én (szerdán),
2017. december 28-án (csütörtökön) és
2017. december 29-én (pénteken)
igazgatási szünetet tart.
Ezen napokon a korlátozott ügyfélfogadás (rendkívüli esetek, haláleset anyakönyvvezetése) 08.00 órától 09.00 óráig tart.
Szíves megértésüket megköszönjük!
Borsodnádasd, 2017. december 21.
Borsodnádasdi Polgármesteri Hivatal
Lakossági Tájékoztatás
- Készült: 2017. december 21.
Borsod-Abaúj-Zemplén megye hulladékgazdálkodása újabb fordulóponthoz érkezett, 2018. január 1-től új időszámítás kezdődik a közszolgáltatási tevékenységben.
Mindez azt jelenti, hogy január elsejétől Borsodnádasd településen a közszolgáltatást igénybevevő fogyasztók számára elérhető a papír, műanyag, fémcsomagolási hulladékok kétheti, a csomagolási üveghulladékok havi egyszeri, valamint a március 1. és december 15. közötti időszakban a zöldhulladékok kétheti elkülönített gyűjtése. A lomtalanítást házhoz menő rendszerben évi két alkalommal igényeinek megfelelő időpontban választhatják az ingatlanhasználók.
Az integrációs folyamat lezárásaként 2018. január 1-től Borsodnádasd településnek az új közszolgáltatója a BMH Nonprofit Kft.
A BMN Nonprofit Kft. a megye három meghatározó közszolgáltatója, a MiReHuKöz Nonprofit Kft., a Zempléni ZHK Nonprofit Kft. és a ZV Zölgyvölgy Nonprofit Kft. által alapított társaság.
Az új rendszer elindulását követően a közszolgáltatás ellátásával kapcsolatban kérjük, hogy a BMH Nonprofit Kft-t keressék.
A közszolgáltató váltással a hulladékgazdálkodási közszolgálati díjak nem változnak, melynek beszedésére továbbra is kizárólag az NHKV Zrt. jogosult, a közszolgáltatás igénybevételéhez kapcsolódó számlákat ezt követően is tőlük fogják a fogyasztók kapni.
A közszolgáltatással kapcsolatos hírekről, információkról, hulladéknaptárakról a www.bmhnonprofit.hu weboldalon tájékozódhatnak.
Felhívjuk a Tisztelt Lakosság figyelmét, hogy az eddig megszokott módon lehetőségük lesz személyes, postai, telefonos vagy elektronikus ügyintézésre.
Ügyfélszolgálati elérhetőség (Ózd ügyfélpont): |
3600 Ózd, Zrínyi út 5/A |
telefonszáma: | 06-48/799-300 |
Elektronikus elérhetőség (email cím): | Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. |
weboldal címe: | www.bmhnonprofit.hu |
Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei
Hulladékgazdálkodási Közszolgáltató Nonprofit Kft.
Székhely: 3527 Miskolc, Besenyői u. 26.