Hírek
Értesítés a bérlettámogatásról
- Készült: 2018. március 09.
Értesítjük a bérlettámogatásban részesülőket, hogy a 2018. március havi (határozattal rendelkezők részére) bérlettámogatások kifizetési helye és időpontja
Borsodnádasd, Köztársaság út 12. (Polgármesteri Hivatal Pénztára)
2018. március 12-e (hétfő) 10.00 órától 12.00 óráig és 13.00 órától 15.00 óráig
Borsodnádasd Város Önkormányzata
Lakossági Tájékoztatás
- Készült: 2018. március 06.
Tájékoztatjuk a Tisztelt Lakosságot, hogy a hulladékszállítás rendje nem változik a március 15-ei ünnepnap alkalmával. A hulladékot a korábbi megszokott rend szerint szállítjuk el.
Kérjük, hogy a hulladékgyűjtő edényeket és zsákokat a szállítás napján legkésőbb reggel 6 óráig szíveskedjenek kihelyezni.
Ügyfélszolgálatok nyitva tartása:
2018. március 15-16. csütörtök, péntek |
ZÁRVA |
Hulladékudvarok nyitva tartása:
2018. március 15-16. csütörtök, péntek |
ZÁRVA |
2018. március 17. szombat |
A szombati napon nyitva tartó hulladékudvarok a megszokott szombati nyitva tartás szerint varjak a Tisztelt Lakosokat. |
A hulladéknaptárak letöltéséhez és egyéb információkért látogasson el a www.bmhnonprofit.hu weboldalra vagy keresse fel Ügyfélszolgálatunkat.
Ügyfélszolgálat elérhetősége:
E-Mail: |
Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. |
Tel: |
+36 21 3500 111 |
BMH Nonprofit Kft.
Lakossági Felhívás!
- Készült: 2018. február 28.
Felhívjuk a Tisztelt Lakosság figyelmét, hogy a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Hulladékgazdálkodási Közszolgáltató Nonprofit Kft., mint megyei hulladékgazdálkodási közszolgáltató 2018 márciusában indítja a házhoz menő zöldhulladék gyűjtését.
A zöldhulladékot kizárólag a BMH Nonprofit Kft. logójával ellátott ZÖLDHULLADÉK GYŰJTŐZSÁK feliratú zsákokban szállítjuk el kéthetente.
Első szállítási nap Borsodnádasd város területén: 2018. március 5. hétfő
A zöldhulladék elszállításának időpontjairól honlapunkon, a www.bmhnonprofit.hu oldalon a Borsodnádasd települést kiválasztva a 2018. évi hulladéknaptárból tájékozódhatnak.
BMH Nonprofit Kft.
Eboltás!
- Készült: 2018. február 28.
Értesítem a Tisztelt Lakosságot, hogy az ebek 2018. évi veszettség elleni kötelező, szervezett védőoltására Borsodnádasd Város közigazgatási területén a következő helyen és időpontban kerül sor:
2018. március 14-én (szerda)
08.00-09.00 óráig |
Iskola előtti aszfaltozott terület |
09.15-09.30 óráig |
Petőfi tér |
09.45-10.00 óráig |
Mocsolyás, Vájár út eleje |
A védőoltás minden három hónaposnál idősebb ebre vonatkozóan kötelező. Az oltás elmulasztása a 218/1999.(XII.28.) Korm. rendelet 113. § (1) bekezdése alapján szabálysértésnek minősül és 50.000,- Ft-ig terjedő pénzbírsággal sújtható.
Oltani csak regisztrált microchippel ellátott ebet lehet. A microchippel nem rendelkező ebek microchippel való ellátása a helyszínen történik.
Az oltás összes költsége - amely tartalmazza az oltóanyag költségét, központi költségeket és az oltás díját -ebenként 4.000.-Ft, melyet az eb tulajdonosa készpénzben az oltás helyén köteles az állatorvos részére megfizetni. A microchippel való ellátás és regisztráció 3.500 Ft. Az oltásra az eboltási igazolványokat mindenki hozza magával, ennek hiányában a pótlása 500.-Ft.
A kisállat egészségügyi könyveket mindenki hozza magával, mivel a microchip regisztráció szempontjából nagyon fontos. Az elveszett igazolványok pótlása 500 Ft.
Borsodnádasd, 2018. március 1.
Borsodnádasdi Polgármesteri Hivatal
Táncház sorozat következő állomása Borsodnádasdon
- Készült: 2018. február 22.
A képre kattintva nagyítható!
Értesítés vízhiányról
- Készült: 2018. február 19.
ÉRV ZRt.
Ózd, 48-as út 4.
Hibabejelentés tel.: 471-111
ÉRTESÍTÉS VÍZHIÁNYRÓL
Értesítjük Tisztelt Fogyasztóinkat, hogy a városi ivóvízellátó rendszeren történő karbantartási munkák miatt előreláthatólag
2018. február 22-én 8:00 órától – 14:00 óráig
részleges és/vagy teljes vízhiányt, valamint vízzavarodást tapasztalhatnak.
Vízfogyasztás előtt, kérjük a csapokat kiengedni.
Megértésüket köszönjük!
ÉRV ZRt.
Tájékoztatás a Borsodnádasdon található hulladékudvar használatáról
- Készült: 2018. február 09.
A BMH Nonprofit Kft. tájékoztatja a Tisztelt Lakosságot, hogy a BMH Nonprofit Kft. szolgáltatási területén található hulladékudvart a szolgáltatási területük valamennyi lakossági felhasználója igénybe veheti az alábbi feltételekkel:
A beszállítható hulladékok köre: A háztartásban keletkező.
Nem veszélyes hulladékok:
- építési, bontási hulladékok (tégla, cserép, kerámia, beton, föld és kövek, illetve ezek keveréke);
- termékként tovább nem használható gumiabroncsok;
- papír és karton, üveg, műanyag-flakon, fólia;
- zöldhulladék: nyesedék, gallyak, fű, lombok, egyéb fahulladékok;
- nagydarabos hulladékok (bútorok, nagyméretű felújítás után megmaradó lomok, háztartási tárgyak és berendezések pl. műanyagkád, kézmosó, elhasznált konyhai eszközök);
- elektromos és elektronikai hulladékok (hűtő, tévé, rádió, kis méretű háztartási készülékek);
- fémek és fém csomagolási hulladékok (alumínium doboz, sárga- és vörösréz, vas és acél stb.);
- sütőolaj.
Veszélyes hulladékok:
- szárazelem, akkumulátor, festék- és lakkmaradékok csomagolóeszközeikkel együtt, használt motorolajok, azok csomagolásai, növényvédőszer-maradékok, fénycső és izzó.
A hulladékudvar igénybevételének a feltételei:
A hulladékudvarba történő beszállításkor a lakossági ingatlanhasználó köteles lakcímkártyáját és személyi igazolványát, valamint az esedékes közszolgáltatási díjnak a Koordináló Szerv felé történő megfizetését igazoló bizonylat másolatát a hulladékátvevőnek bemutatni.
Igazolványok hiányában - a hatályos jogszabályok előírásai értelmében- az átvételt meg kell tagadni.
A hulladékok elhelyezése díjtalan.
Beszállítható hulladékok mennyisége:
A hulladékudvarban ingatlanonként
- negyedévente 250 kg nem veszélyes hulladék,
- évente 100 kg veszélyes hulladék
helyezhető el.
A mennyiségi korlátozás alól kivételt képeznek az elkülönítetten gyűjtött csomagolási (papír, karton, PET palack és PE fólia, valamint üveg- és fémhulladékok), melyekből korlátlan mennyiség adható át a hulladékudvarban.
A magánszemélyeknek kötelessége a hulladékokat (a hulladékudvarban található mérleggel) mérlegelhető formában (bezsákolva, kötegelve, stb.) beszállítani a hulladékudvarba.
A BMH Nonprofit Kft. szolgáltatási területén az alábbi helyen és nyitvatartási időben áll a lakosság rendelkezésére:
Borsodnádasd, külterület 058/1 hrsz.
szerda, szombat 8:00-16:00
A hulladékudvar használatának szabályairól, nyitvatartásáról a www.bmhnonprofit.hu weboldalon is tajékozódhatnak.
BMH Nonprofit Kft.
Értesítés a bérlettámogatásról
- Készült: 2018. február 05.
Értesítjük a bérlettámogatásban részesülőket, hogy a 2018. február havi (határozattal rendelkezők részére) bérlettámogatások kifizetési helye és időpontja
Borsodnádasd, Köztársaság út 12. (Polgármesteri Hivatal Pénztára)
2018. február 14-e (szerda) 8.00 órától 12.00 óráig és 13.00 órától 14.30 óráig
Borsodnádasd Város Önkormányzata
Értesítés a bérfizetésről
- Készült: 2018. február 05.
Értesítjük a közfoglalkoztatásban dolgozókat, hogy a január havi munkabér kifizetési helye és időpontja:
Borsodnádasd, Köztársaság út 12. (Polgármesteri Hivatal)
2018. február 6-a (kedd) 13.30 órától 15.30 óráig.
Borsodnádasd Város Önkormányzata
Táncház sorozat következő állomása Borsodnádasdon
- Készült: 2018. január 24.
A képre kattintva nagyítható!
Észak-Borsodi LEADER Unió Egyesület tájékoztató fóruma
- Készült: 2018. január 25.
A képre kattintva nagyítható!
Tájékoztatás elektronikus ügyintézésről
- Készült: 2018. január 17.
Tisztelt Ügyfeleink!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény (továbbiakba: E-ügyintézési törvény) alapján a helyi önkormányzatok, így Borsodnádasd Város Önkormányzata is 2018. január 1. napjától biztosítják az ügyek elektronikus intézését az Önkormányzati Hivatali Portálon keresztül.
A portál használatához internet hozzáférés, és ügyfélkapu azonosítás szükséges, a szolgáltatások használata egyéb alkalmazás letöltését nem igényli.
Az oldal megnyitása után ki kell választani az önkormányzatot, ahol ügyet szeretnénk intézni (Borsodnádasd), és az ügyindítás gombra kattintani. A megjelenő lapon ki kell választani az eljárás módját (saját ügyben, vagy meghatalmazottként), illetve a használni kívánt űrlapot.
Önkormányzatunknál jelenleg az alábbi űrlapok érhetők el: (folyamatosan bővítjük)
- Bejelentés desztillálóberendezés tulajdonjogáról, tulajdonjogának megszerzéséről
- Fakivágási engedélykérelem, bejelentés
- Adatszolgáltatás hagyatéki leltárhoz
- Nyilatkozat öröklésre jogosultakról
- Adatszolgáltatás nem üzleti szálláshely-szolgáltatási tevékenységgel kapcsolatban
- Szálláshely nyilvántartásba vételi kérelem, bejelentés,
- Szálláshely megszűnésének bejelentése
- Működési engedély kérelem üzletköteles termék forgalmazásához
- Működési engedély visszavonási kérelem
Az űrlapok letölthetők, kinyomtathatók, papír alapon is beadhatóak (személyesen, vagy postai küldeményként), vagy ügyfélkapus bejelentkezést követően elektronikusan is benyújthatók.
Amennyiben az ügyéhez kapcsolódóan nem talál formanyomtatványt, akkor beadványát az e-Papír szolgáltatáson keresztül terjesztheti be.
Fontos kiemelni, hogy az e-ügyintézési törvény alapján elektronikus ügyintézésre köteles az ügyfélként eljáró gazdálkodó szervezet, költségvetési szerv, köztestület, illetve az ügyfél jogi képviselője. Természetes személy ügyfeleknek a jogszabály lehetőséget biztosít az elektronikus ügyintézésre.
További segítséget és információkat talál a http://ekozig.magyarorszag.hu/, a https://ohp-20.asp.lgov.hu/tajekoztato oldalakon, egyéb tájékoztatásért forduljon hozzánk telefonon (06-21/345-70-40; 06-48/442-334) vagy személyesen.
Borsodnádasdi Polgármesteri Hivatal
Lakossági Tájékoztatás
- Készült: 2018. január 12.
Tájékoztatjuk a Tisztelt Lakosságot, hogy a BMH Nonprofit Kft. ügyfélszolgálata 2018. január 15-től az alábbi telefonszámon érhető el: +36-21/350-01-11.
Ügyfélszolgálati kérdésekben elektronikus úton a jövőben az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címen állunk a lakosság rendelkezésére.
Együttműködésüket megköszönve
Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Hulladékgazdálkodási Közszolgáltató Nonprofit Kft.
Nemzeti Agrárgazdasági Kamara tájékoztatója a Gazdálkodóknak
- Készült: 2018. január 10.
2018. január 1. és 31. között gazdálkodási naplót kell benyújtania a tájékoztatóban részletezett támogatásokban résztvevőknek. |
![]() |
2018. Kéményseprőipari sormunka ütemterve - lakossági tájékoztató
- Készült: 2018. január 09.
Tisztelt Lakosság!
A kéményseprőipari tevékenységről szóló 2015. évi CCXI. törvényben és a kényényseprőipari tevékenység ellátásának szakmai szabályairól szóló 21/2016.(VI.9.) BM rendeletben meghatározott közfeladat elvégzése érdekében a BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság Gazdasági Ellátó Központ, mint a kéményseprőipari szerv a 2018. évi kéményseprőipari sormunka ütemterveit megyei bontásban elkészítette.
Borsodnádasdon a sormunka elvégzésének tervezett ideje: 2018. június 1. és július 31. közötti időszak.
Az ütemterv és a tevékenység ellátásával kapcsolatos minden további részletes információ elérhető a szervezet lakossági honlapján: www.kemenysepres.katasztrofavedelem.hu
Borsodnádasd Város Önkormányzata