Pályázatok

TOP-3.1.1-15-BO1-2016-00015 ÉMO5 – KEHOP-2.2.2-15-2015-00036 TOP-1.4.1-19-BO1-2019-00028

Tájékoztató a 2021. évi nyári szünidei gyermekétkeztetésről

Tisztelt Szülő(k)/Törvényes Képviselő(k)!

Tájékoztatjuk, hogy az iskolás korú gyermekek számára a nyári szünidei gyermekétkeztetés 2021. június 16-tól, 2021. augusztus 31-ig, 54 munkanapon keresztül vehető igénybe a korábban „Nyilatkozatot” kitöltő szülők rendszeres gyermekvédelmi kedvezményben részesülő hátrányos vagy halmozottan hátrányos helyzetű gyermekeinek.  

Az ebédet az említett napokon a Központi Konyháról lehet elvinni 11:00-től - 12:30 óráig.

Az Engels telepen és a Lemezgyár telepen lakó jogosult gyermekek részére igény szerint kiszállítja a konyha az ebédet az alábbiak szerint.

Az Engels-telepen kb. 9.30 és 10.00 között történik az ebéd kiszállítása.

A Lemezgyár-telepen kb. 12.30 és 13.00 között történik az ebéd kiszállítása.

Akik kiszállítás útján kapják meg az ebédet, azok az utolsó tanítási napon, június 15-én kedden adjanak le ebédhordót a Központi Konyhán, hogy június 16-án szerdán már abban tudják kiszállítani az ebédet, illetve csere ebédhordóról minden kiszállításban részt vevő köteles gondoskodni.

Mindenkire vonatkozóan felhívom figyelmüket, hogy a közegészségügyi előírások betartása okán a nem megfelelően tisztán tartott ételhordókat nem áll módunkban megtölteni! A gyermek/gyermekek neveit minden szülő köteles feltüntetni az ebédhordón!

Borsodnádasdi Szociális Alapszolgáltatási Központ

Értesítés a bérfizetésről

Értesítjük a közfoglalkoztatásban dolgozókat, - akik számlaszámmal nem rendelkeznek - hogy a május havi munkabér kifizetési helye és időpontja:

Borsodnádasd, Köztársaság út 12. (Polgármesteri Hivatal)

2021. június 03-a (csütörtök) 13.30 órától 15.30 óráig.

Borsodnádasd Város Önkormányzata

Lakossági Felhívás

Tájékoztatom a Tisztelt Állampolgárokat, hogy a B.-A.-Z. Megyei Kormányhivatal Ózdi Járási Hivatala 2021. június 7. és 2021. június 11. között az Ózd, Gyújtó tér 1. szám alatti épületbe költözik.

Fentiekre tekintettel a Hatósági Osztályon és a Gyámügyi Osztályon 2021. június 7. napján az ügyfélfogadás szünetel.
Az Ózd, Gyújtó tér 1. szám alatt az ügyfélfogadás kezdete a fenti két osztály vonatkozásában: 2021. június 9. 8 óra

További tájékoztatást a 06/70/399-9550 és a 06/70/399-9553 telefonszámon nyújtanak munkatársaim.

Megértésüket köszönöm!

Lórántné Orosz Edit
járási hivatalvezető 

A képre kattintva nagyítható!

A képre kattintva nagyítható!

Lakossági Közlemény

Eboltással, chipeléssel és ebtartási problémákkal,

valamint egyéb lakossági panaszokkal

Haluskáné Varga Orsolya

06-30/315-2972

telefonszámon kereshető.

(Borsodnádasd Város Önkormányzat megbízásából Dr. Jaczkó Géza állami állategészségügyi szolgáltató tevékenység végzésére jogosult állatorvos munkáját segíti)

Borsodnádasd Város Önkormányzata

Eboltás!

Borsodnádasd Város Önkormányzata értesíti a Tisztelt Lakosságot a 2021. évi ebek veszettség elleni kötelező védőoltásáról.

A mikrochip beütetése 2013.01.01-től kötelező a 164/2008. (XII.20.) FVM rendelet a 4.§(7), és a 41/ 2010. (II.26.) Korm.rend. 17/B.§ (3) értelmében.

Veszettség elleni védőoltást csak mikrochippel ellátott kutya kaphat, és minden 3 hónapját betöltött eb számára kötelező.

Az összevezetett oltás ára tartalmazza a féreghajtást, vakcinát és a steril tűvel, fecskendővel történő oltást. További információ 06-30/315-29-72

Kérjük az eboltási könyveket hozzák magukkal, hiánya esetében a pótlás ára 500.- Ft

A védőoltás és féreghajtás ára az ebet elővezetve 4500.-/ eb

A mikrochip behelyezése 4000.-/ eb

Külföldi chip regisztrációja 1500.-/ eb

Az eb oltása tartási helyén (háznál) 5000.-/ eb

Covid-19 járvány miatt, különösen fontos betartani az alábbiakat:

  • Egy kutyával, csak egy gazdi érkezhet
  • Maximum 10 ember állhat sorba, amennyiben többen lennének, kérjük távolabb várakozzanak
  • Maszk viselése az eboltás területén és annak teljes időtartama alatt kötelező.
  • 2 méteres távolság betartása kötelező.

Az összevezetett oltás ideje és helye a következők szerint alakul:

Az oltás időpontja: 2021. június 4. péntek  
 
Helye: 09:30-tól 10:00-ig Engels telep
  11:00-től 12:00-ig Petőfi tér
  13:00-tól 14:00-ig Városközpont Iskola előtti parkoló

Borsodnádasd Város Önkormányzata

„EZÉRT SZERETLEK BORSODNÁDASD” fotópályázat eredményhirdetése

Idén

a Borsodnádasdi Közösségi Ház és Könyvtár

is csatlakozott az immár ötödik alkalommal megrendezésre kerülő

 Közösségek Hete országos rendezvénysorozathoz, melynek keretén belül

 Online fotópályázatot hirdettünk

„EZÉRT SZERETLEK BORSODNÁDASD”

címmel.

A pályázati előírásoknak megfelelő munkákat kiemeltük, három kategóriába soroltuk, és értékeltük melynek eredményét az alábbi képes anyagban tesszük közzé.

A logóra kattintva, új böngésző fülön egy 20 oldalas PDF fog megnyílni. 

 

2021. május 18.

Lakossági Közlemény

A lakossági hulladékszállítással kapcsolatban értesítjük a Tisztelt Lakosságot, hogy újból lehet igényelni a lakossági szelektív hulladék összegyűjtésére edényzetet (kék-sárga kuka). Az igénylésre azok a személyek jogosultak, akik jelenleg műanyag zsákban adják le a szelektív hulladékot és érvényes szerződésük van a szállítóval.

Az edényzetet írásban lehet igényelni az alábbiak szerint:

Az igénylő neve, címe, elérhetősége, érvényes hulladék szállítási szerződés, vagy számla másolata.

Az igényeket a Polgármesteri Hivatal portáján írásban lehet leadni munkaidőben.

Leadási határidő: 2021. május 25. (határidő meghosszabbítva)

Az edényzetek megérkezéséről az igénylőket a leadott elérhetőségen értesítjük.

Borsodnádasd Város Önkormányzata

Pünkösdhöz kapcsolódó nyitvatartási és hulladékszállítási rend

Tájékoztatjuk a Tisztelt Lakosságot, hogy a hulladékszállítás rendje pünkösdhétfőn, azaz 2021. május 24-én nem változik. A hulladékot változatlanul, a korábbi megszokott rend szerint szállítjuk el.
Kérjük, hogy a hulladékgyűjtő edényeket és zsákokat a szállítás napján legkésőbb reggel 6 óráig szíveskedjenek kihelyezni.

A hulladékudvarok és az ügyfélszolgálati irodák 2021. május 24-én (hétfőn) zárva tartanak.

A hulladéknaptárak letöltéséhez és egyéb információkért látogassanak el a www.bmhnonprofit.hu weboldalra vagy keressék fel ügyfélszolgálatunkat.

Ügyfélszolgálat elérhetőségei:

E-Mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Tel: +36 21 3500 111
Levelezési cím: 3510 Miskolc, Pf. 583

BMH Nonprofit Kft.

Kormányablak busz Borsodnádasdon

Tájékoztatom a Tisztelt Lakosságot, hogy a Kormányablak busz

2021. május 26. napján (szerda)

érkezik Borsodnádasdra.

Helyszín: Polgármesteri Hivatal parkolója.

Az állampolgárok az ügyintézést 9 órától 12 óráig tehetik meg az alábbi ügytípusokban:

  • személyazonosító igazolvány
  • diákigazolvány
  • lakcím ügyek
  • útlevél
  • vezetői engedély
  • társadalombiztosítási, nyugdíj ügyek
  • családtámogatási ügyek

Tisztelettel:

Lórántné Orosz Edit
 járási hivatalvezető

Értesítés a bérfizetésről

Értesítjük a közfoglalkoztatásban dolgozókat, - akik számlaszámmal nem rendelkeznek - hogy az április havi munkabér kifizetési helye és időpontja:

Borsodnádasd, Köztársaság út 12. (Polgármesteri Hivatal)

2021. május 04-e (kedd) 13.30 órától 15.30 óráig.

Borsodnádasd Város Önkormányzata

Lakossági Közlemény

A lakossági hulladékszállítással kapcsolatban értesítjük a Tisztelt Lakosságot, hogy újból lehet igényelni a lakossági szelektív hulladék összegyűjtésére edényzetet (kék-sárga kuka). Az igénylésre azok a személyek jogosultak, akik jelenleg műanyag zsákban adják le a szelektív hulladékot és érvényes szerződésük van a szállítóval.

Az edényzetet írásban lehet igényelni az alábbiak szerint:

Az igénylő neve, címe, elérhetősége, érvényes hulladék szállítási szerződés, vagy számla másolata.

Az igényeket a Polgármesteri Hivatal portáján írásban lehet leadni munkaidőben.

Leadási határidő: 2021. május 14.

Az edényzetek megérkezéséről az igénylőket a leadott elérhetőségen értesítjük.

Borsodnádasd Város Önkormányzata

Lakossági Felhívás

A BMH Nonprofit Kft. értesíti a Tisztelt Lakosságot, hogy a Rákóczi út 11-39. és a Vájár úton 2021. április 19-én elmaradt hulladék szállítást 2021. április 23-án pótolja.

BMH Nonprofit Kft.

Tájékoztatás hulladékudvarok újranyitásával kapcsolatban

A BMH Nonprofit Kft., mint Borsod-Abaúj-Zemplén megye hulladékgazdálkodási közszolgáltatója az alábbiakról tájékoztatja a Tisztelt Lakosságot.

A szolgáltatási területen található hulladékudvarok 2021. április 12-től a megszokott nyitvatartásirend szerint újra nyitva tartanak. A hulladékudvarok nyitvatartási rendje a www.bmhnonprofit.hu oldalon érhető el.

Kérjük az ingatlanhasználókat, hogy a hulladék beszállítása során az ügyfeleink és kollégáink egészségének és biztonságának megóvása célljából az alábbi óvintézkedéseknek megfelelően szíveskedjenek eljárni:

  • A hulladékudvar szolgáltatásainak igénybevétele során az ingatlanhasználó köteles a szájat és az orrot eltakaró védőmaszkot viselni. Amennyiben valamely ingatlanhasználó ennek nem tesz eleget, a hulladékudvar kezelője jogosult a hulladék átvételét megtagadni.
  • A beszállított hulladék pakolásáról és annak a hulladékudvarban történő elhelyezéséről minden ingatlanhasználónak magának kell gondoskodnia. Ehhez határozatlan ideig a hulladékudvar kezelője segítséget nem tud biztosítani, ezért az ingatlanhasználók számára javasoljuk, hogy segítőt hozzanak magukkal.
  • Valamennyi szükséges adat felvételére a személyes iratok, okmányok felmutatásával és szóban történő bediktálás útján kerül sor. Kérjük továbbá, hogy az adatok rögzítése során az irodába történő belépést mellőzzék.
  • Az ügyintézés során az 1,5 méteres védőtávolságot szükséges betartani. Amennyiben az 1,5 méteres távolság nem tartható, a hulladékudvar kezelője jogosult ideiglenesen a hulladékudvar kapuját bezárni, az ingatlanhasználóknak sorra kerülésükig a kapun kívül kell várakozniuk.

A BMH Nonprofit Kft.

A húsvéti ünnepekhez kapcsolódó hulladékszállítási rend, tájékoztatás a nyitvatartásról

BMH Nonprofit Kft. tájékoztatja a Tisztelt Lakosságot, hogy a hulladékszállítás rendje nem változik a húsvéti ünnepek alatt. A hulladékot munkaszüneti napokon, azaz nagypénteken és húsvéthétfőn változatlanul, a korábbi megszokott rend szerint szállítjuk el.

Kérjük, hogy a hulladékgyűjtő edényeket és zsákokat a szállítás napján legkésőbb reggel 6 óráig szíveskedjenek  kihelyezni.

A húsvéti ünnepek alatt a telefonos ügyintézési lehetőség szünetel. A szolgáltatási területen a házhoz menő lomtalanítási szolgáltatás szünetel. A  már visszaigazolt lomtalanításokat az ingatlanhasználókkal egyeztetve későbbi időpontra helyezzük át.

A szolgáltatási területen található hulladékudvarok határozatlan ideig zárva tartanak, a lakossági hulladék átvétele a hulladékudvarokban átmenetileg szünetel.

A személyes ügyfélszolgálati irodák határozatlan ideig zárva tartanak, ügyintézésre telefonon, elektronikusan (e-mailben) és postai úton van lehetőség.

Ügyfélszolgálat elérhetősége:

E-Mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Telefon: +36 21 3500 111
Levelezési cím: 3510 Miskolc, pf. 583

BMH Nonprofit Kft.

Értesítés a bérfizetésről

Értesítjük a közfoglalkoztatásban dolgozókat, - akik számlaszámmal nem rendelkeznek - hogy a március havi munkabér kifizetési helye és időpontja:

Borsodnádasd, Köztársaság út 12. (Polgármesteri Hivatal)

2021. április 01-je (csütörtök) 10.00 órától 12.00 óráig.

Borsodnádasd Város Önkormányzata

 

„Tisztítsuk meg az Országot” projekt I. ütem

Illegális hulladéklerakók felszámolásának támogatása 2020.

Borsodnádasd Város Önkormányzata a 2020.12.10-i támogatói döntés alapján sikeresen pályázott a „Az illegális hulladéklerakók felszámolása” című pályázati felhívás keretében. „Az illegális hulladéklerakók felszámolása Borsodnádasdon” című, 507225 azonosító számú pályázat alapján a támogatható, elfogadott teljes (bruttó) költség 1.936.500.- Ft.

A Belügyminisztérium), mint Támogató tette közzé felhívását önkormányzatok részére azzal a céllal, hogy a közterületen fellelhető illegálisan lerakott, elhagyott hulladék felszámolását (elszállítása és kezelése) elősegítése.

A megvalósítás helyszínei: Borsodnádasd 1386/24, 298, 296/24, 1680/1 Hrsz-ú ingatlanok. A helyszínek olyan önkormányzati tulajdonú területek, ahol évek óta problémát jelent az illegálisan, nagy mennyiségben lerakott hulladék.

Borsodnádasd Város Önkormányzata ezúton is felhívja a Tisztelt Lakosság figyelmét, hogy a nagyobb mennyiségű hulladékot a város központi lerakóhelyére vigyék, megelőzve ezzel az illegális hulladéklerakók újbóli kialakulását.

Borsodnádasd Város Önkormányzata

Pályázati Felhívás

Borsodnádasd Város Önkormányzata (a továbbiakban: Önkormányzat) a személyszállítási szolgáltatásokról szóló 2012. évi XLI. törvény 23. § rendelkezései alapján Borsodnádasd város közigazgatási területén helyi autóbusszal végzett menetrend szerinti személyszállítási feladat ellátására pályázatot ír ki.

1. Az ajánlatkérő neve, címe, telefon- és telefaxszáma

Borsodnádasd Város Önkormányzata
3671 Borsodnádasd, Köztársaság út 12.
Tel: 06-21-3457040 Fax: 06-21-3457045 Email: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Kapcsolattartó: Kormos Krisztián polgármester

2. Az eljárás tárgya, illetve mennyisége

Autóbusszal végzendő, menetrend szerinti helyi közösségi közlekedés ellátása Borsodnádasd város vonatkozásában közszolgáltatási szerződés keretében, ezen kívül a szükséges menetrend, jegyek és bérletek biztosítása. A személyszállítást meghatározott számú és helyszínű megállóhelyet tartalmazó menetrend szerint kell végezni.

3. A szerződés meghatározása: közszolgáltatási szerződés

4. A szerződés időtartama: 5 év

5. A szolgáltatás megkezdésének napja: július 1.

6. A teljesítés helye: Borsodnádasd Város közigazgatási területe

7. Ajánlattételi határidő: június 7. 11.00 óra. Az ajánlat benyújtásának módja és helye a pályázati dokumentációban kerül meghatározásra.

8. Az ajánlatok elbírálásának időpontja: június 20.

9. Az eredményhirdetés időpontja: Az elbírálást követő 8 napon belül.

10. Szerződéskötés tervezett időpontja: Az elbírálást követő 15 napon belül.

11. Elbírálás módja: A kiíró az ajánlati felhívásban meghatározott alkalmassági követelmények és bírálati szempontok alapján dönt, és az összességében legelőnyösebb ajánlatot benyújtó ajánlattevővel köt szerződést.

12. A Pályázati dokumentáció beszerzésének feltételei: beszerzésének időtartama: a felhívás első megjelenésétől az ajánlattételi határidő lejártáig. Ára: 10.000 Ft. + ÁFA

A dokumentáció ellenértékét az ajánlattevő átutalással teljesítheti az ajánlatkérő Takarékbank Zrt-nél vezetett 55400132-16834343 számú bankszámlaszámára. A rendelkezésre bocsátás módja: a pályázati dokumentáció az 1. pontban meghatározott címen, hétfő-csütörtökig 8-15-ig, ill. pénteken 8-12-ig személyesen beszerezhető, illetve kérésre postai úton kerül megküldésre az ajánlattevők részére, amennyiben ellenértékének megtérítését az ajánlattevő igazolja. Postai kézbesítés esetében a kérelem postára adásának dátuma az irányadó a határidő tekintetében. A megvásárolt pályázati dokumentáció másra át nem ruházható.

A pályázati dokumentáció megvásárlása feltétele az eljárásban való részvételnek.

13. Egyéb információk: Csak a szolgáltatás egészére lehet ajánlatot tenni, részajánlat tételére nincs lehetőség. A pályázó alternatív ajánlatokat is tehet, egyértelműen jelölve az egyes ajánlatok közti különbségeket.

14. A pályázók köre: A pályázat nyílt. A pályázaton pályázóként részt vehetnek azon belföldi vagy külföldi székhelyű jogi személyek és jogi személyiség nélküli gazdasági társaságok, egyéni vállalkozók vagy azok konzorciumai, melyek megfelelnek a Pályázati dokumentációban foglalt feltételeknek. Külföldi székhelyű szolgáltató a pályázaton abban az esetben vehet részt, ha országában is biztosított a menetrend szerinti autóbusz-közlekedésben a nemzeti elbánás a külföldiek számára.

Ön itt van: Home Hírek Archív hírek