Pályázatok

TOP-3.1.1-15-BO1-2016-00015 ÉMO5 – KEHOP-2.2.2-15-2015-00036 TOP-1.4.1-19-BO1-2019-00028

Lakossági Tájékoztatás

A BMH Nonprofit Kft., mint Borsod-Abaúj-Zemplén megye hulladékgazdálkodási közszolgáltatója a 2021. március 4-én kihirdetett kormánydöntésekre,valamint a március 19-i korlátozó intézkedések meghosszabbításáról szóló bejelentésre tekintettel az alábbiakról tájékoztatja a Tisztelt Lakosságot.

A BMH Nonprofit Kft. szolgáltatási területén az ügyfelek, munkavállalók, illetve hozzátartozóik egészségének és biztonságának megóvása érdekében a koronavírus további terjedése, valamint a kapcsolódó kormánydöntések miatt a korlátozó intézkedések fenntartása továbbra is szükséges.

A szolgáltatási területen 2021. március 28-ig a házhoz menő lomtalanítási szolgáltatás szünetel. Az erre az időszakra visszaigazolt lomtalanításokat az ingatlanhasználókkal egyeztetve későbbi időpontra helyezzük át.

A szolgáltatási területen található hulladékudvarok 2021. március 28-ig zárva tartanak, a lakossági hulladék átvétele a hulladékudvarokban átmenetileg szünetel.

Hulladékgyűjtő edényzetek leadására, átvételére és cseréjére a BMH Nonprofit Kft. ügyfélszolgálatain visszavonásig nincs lehetőség.

A személyes ügyfélszolgálati irodák 2021. március 28-ig zárva tartanak, ügyintézésre telefonon, elektronikusan (e-mailben) és postai úton van lehetőség.

A BMH Nonprofit Kft. az ügyfélszolgálatok működéséről, valamint a hulladékgazdálkodási közszolgáltatási feladatok ellátásával kapcsolatban folyamatos tájékoztatást nyújt.

Együttműködésüket köszönjük!

BMH Nonprofit Kft.

Lakossági Tájékoztatás

TISZTELT FELHASZNÁLÓINK!

Ezúton nyújtunk tájékoztatást arról, hogy a koronavírus-járványra való tekintettel, a fertőzésveszély kockázatának csökkentése érdekében, az Önök és a Munkavállalóink védelmében – összhangban a kormányzati intézkedésekkel - 2021. március 8-tól előreláthatólag 2021. március 22-ig Társaságunk a mellékvízmérőkkel kapcsolatos alábbi műszaki tevékenységeket felfüggeszti: 

  • mellékvízmérők leolvasása,
  • mellékvízmérők cseréje és plombálása,
  • mellékvízmérőket érintő helyszíni kivizsgálási tevékenységek.

Ez az intézkedés érinti a már előzetesen kiközölt, illetve egyeztetett időpontokat is. A már leegyeztetett időpontok pótlása tekintetében a későbbiek folyamán egyeztetünk Felhasználóinkkal.

A fentiekben meghatározott intézkedések a bekötési (fő) vízmérőkre vonatkozó egyes műszaki tevékenységekre nincsenek hatással.

KÉRJÜK FELHASZNÁLÓINK SZÍVES MEGÉRTÉSÉT ÉS EGYÜTTMŰKÖDÉSÉT!

TISZTELETTEL: ÉRV. ZRT.

Lakossági Tájékoztatás

TISZTELT FELHASZNÁLÓINK!

Ezúton nyújtunk tájékoztatást arról, hogy a koronavírus-járványra való tekintettel, a fertőzésveszély kockázatának csökkentése érdekében, az Önök és a Munkavállalóink védelmében – összhangban a kormányzati intézkedésekkel - 2021. március 8-tól határozatlan időtartamra bezárjuk a Társaság személyes ügyfélszolgálati irodáit, ügyfélszolgálati fiókirodáit és információs pontjait.

Társaságunk korábbi fejlesztésekkel ügyfélbarát ügyintézési módokat alakított ki. Felhasználóink átmenetileg a személyes megkeresés helyett az alábbi, kényelmes és gyors ügyintézési lehetőségek segítségével tudják az ügyeiket intézni. Az ügyfélszolgálati irodák majdani megnyitásáról a www.ervzrt.hu honlapunkon tájékoztatjuk Felhasználóinkat.

TELEFONOS ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

Telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06-80/22-42-42 ingyenesen hívható telefonszámon érhetik el Felhasználóink. A menürendszer magában foglalja a hibabejelentést, a panaszkezelést, valamint a szolgáltatással és a műszaki ügyekkel kapcsolatos ügyintézési lehetőségeket is. Automata menüpontjaink segítségével, ügyintézői közreműködés nélkül, lehetőség van mérőállás bejelentésére és folyószámla-egyenleg lekérdezésére.

ONLINE ÜGYFÉLSZOLGÁLAT ÉS MOBIL APPLIKÁCIÓ

Online ügyfélszolgálati felületünk a www.vizcenter.hu weboldalon érhető el, mobil applikációnk letölthető az App Store-ból és a Play Áruházból.

Regisztrált ügyfeleink belépést követően újabb azonosítók megadása nélkül diktálhatnak mérőállást, ami tovább rövidíti az ügyintézéshez szükséges időt. Kizárólag regisztrált ügyfeleink számára elérhetővé tettük azt, hogy a részben kiegyenlített számlák még ki nem fizetett, fennmaradó összegét is kiegyenlíthetik online bankkártyás fizetési móddal.

ONLINE BANKKÁRTYÁS FIZETÉS

Sorban állás nélkül, otthonából vagy útközben egyenlítheti ki számláit. Regisztrált ügyfeleink virtuális ügyfélkapcsolati felületen tekinthetik meg és fizethetik be számláikat az OTP SimplePay alkalmazáson keresztül. A funkció mind az online ügyfélszolgálati felületen, mind a mobil applikáción elérhető, biztonságos és ügyfélbarát számlakiegyenlítési lehetőséget teremt Felhasználóink számára.

DOKUMENTUMOK BEKÜLDÉSE E-MAILBEN

Kitöltött nyomtatványainkat – mellékleteivel együtt – megküldhetik számunkra e-mailben az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. elektronikus levélcímre.

JÓ EGÉSZSÉGET KÍVÁNUNK ÉS KÖSZÖNJÜK FELHASZNÁLÓINK SZÍVES EGYÜTTMŰKÖDÉSÉT!

TISZTELETTEL: ÉRV. ZRT.

Lakossági Tájékoztatás

A BMH Nonprofit Kft., mint Borsod-Abaúj-Zemplén megye hulladékgazdálkodási közszolgáltatója a 2021. március 4-én kihirdetett kormánydöntésekre tekintettel az alábbiakról tájékoztatja a Tisztelt Lakosságot.

A BMH Nonprofit Kft. a szolgáltatási területén az ügyfeleik, munkavállalóik, illetve hozzátartozóik egészségének és biztonságának megóvása érdekében a koronavírus további terjedése, valamint a kapcsolódó kormánydöntések miatt ismételten korlátozások váltak szükségessé.

A szolgáltatási területen 2021. március 8 – 22. között a házhoz menő lomtalanítási szolgáltatás szünetel.  Az erre az időszakra visszaigazolt lomtalanításokat későbbi időpontra helyezzük át, melyről az érintett ingatlanhasználókat kiértesítjük.
A szolgáltatási területen található hulladékudvarok 2021. március 8. és 2021. március 22. között zárva tartanak, a lakossági hulladék átvétele a hulladékudvarokban átmenetileg szünetel.
Hulladékgyűjtő edényzetek leadására, átvételére és cseréjére az ügyfélszolgálatokon és a telephelyeken visszavonásig nincs lehetőség.
A személyes ügyfélszolgálati irodák a fenti időszakban zárva tartanak, ügyintézésre telefonon, elektronikusan (e-mailben) és postai úton van lehetőség.

Együttműködésüket köszönjük!

BMH Nonprofit Kft.

Értesítés a bérfizetésről

Értesítjük a közfoglalkoztatásban dolgozókat, - akik számlaszámmal nem rendelkeznek - hogy a február havi munkabér kifizetési helye és időpontja:

Borsodnádasd, Köztársaság út 12. (Polgármesteri Hivatal)

2021. március 04-e (csütörtök) 13.30 órától 15.30 óráig.

Borsodnádasd Város Önkormányzata

 

Lakossági Tájékoztatás

Tájékoztatjuk a Tisztelt Lakosságot, hogy Dr. Lélek Levente fogorvos az alábbi napokon szabadságát tölti.

2021. március 08. hétfő
2021. március 09. kedd
2021. március 10. szerda
2021. március 11. csütörtök
2021. március 12. péntek

2021. március 08-11 napokon helyettesítő orvos látja el a betegeket. 2021. március 12-én a rendelés szünetel.

Borsodnádasd Város Önkormányzata

Hirdetmény

Borsodnádasd Város Önkormányzata tájékoztatja a lakosságot, hogy a kritikus időjárásra való tekintettel 2021. február 12. és 2021. február 17. között az Emberi Erőforrás Minisztériuma Vörös kód riasztást adott ki.

A jelzés idején a bentlakásos szociális intézményeknek fogadniuk kell azokat a hajléktalan embereket, akiket a diszpécserszolgálat hozzájuk irányít.

A diszpécserszolgálat elérhetősége: +36-46/530-268

Értesítés a bérlettámogatásról

Értesítjük a bérlettámogatásban részesülőket, hogy a 2021. február havi (határozattal rendelkezők részére) bérlettámogatások kifizetési helye és időpontja:

Borsodnádasd, Köztársaság út 12. (Polgármesteri Hivatal)

2021. február 10-e (szerda) 8:30 órától 12:00 óráig és 13:00 órától 15:00 óráig

Borsodnádasd Város Önkormányzata

Értesítés a bérfizetésről

Értesítjük a közfoglalkoztatásban dolgozókat, - akik számlaszámmal nem rendelkeznek - hogy a január havi munkabér kifizetési helye és időpontja:

Borsodnádasd, Köztársaság út 12. (Polgármesteri Hivatal)

2021. február 04-e (csütörtök) 13.30 órától 15.30 óráig.

Borsodnádasd Város Önkormányzata

Értesítés a bérlettámogatásról

Értesítjük a bérlettámogatásban részesülőket, hogy a 2021. január havi (határozattal rendelkezők részére) bérlettámogatások kifizetési helye és időpontja:

Borsodnádasd, Köztársaság út 12. (Polgármesteri Hivatal)

2021. január 13-a (szerda) 8:30 órától 12:00 óráig és 13:00 órától 15:00 óráig

Borsodnádasd Város Önkormányzata

Értesítés Vízhiányról

ÉRV ZRt.
Ózd, 48-as út 4.
Hibabejelentés tel.: +(80) 224-242 / 1-es mellék

ÉRTESÍTÉS VÍZHIÁNYRÓL

Értesítjük Tisztelt Fogyasztóinkat, hogy a település ivóvízellátó rendszerén történő karbantartási munkák miatt előreláthatólag

2021. január 14-én (csütörtökön) 8:30 órától – 15:00 óráig

részleges és/vagy teljes vízhiányt, valamint vízzavarosodást tapasztalhatnak.

Érintett településrészek: Budaberke úttól lefelé a falu irányába + Mocsolyás!

Vízfogyasztás előtt, kérjük a csapokat kiengedni.

Megértésüket köszönjük!

ÉRV ZRt.

Tájékoztatás a kidobott fenyőfák gyűjtéséről

Tájékoztatjuk a Tisztelt Lakosságot, hogy a korábbi évekhez hasonlóan a BMH Nonprofit Kft. a kidobott fenyőfákbegyűjtését január hónapban végzi. Családi házas övezetben a fenyőfák begyűjtése minden település esetén január végéig a vegyes hulladék gyűjtési napjain folyamatosan történik.

Társasházi övezetekben azonban a kidobott örökzöldeket a vegyes gyűjtéstől eltérő napon szállítjuk el. Ózd, Kazincbarcika, Putnok, Sajószentpéter és Edelény vonzáskörzeteiben, a társasházi övezeteiben január végéig pénteki napokon történik a fenyőfák elszállítása.
Amennyiben településükön van társasházi övezet, kérjük a társasházak és lakásszövetkezetek képviselőit, hogy a gyorsabb és hatékonyabb munkavégzés érdekében a fenyőfákat egy helyre gyűjtsék össze.

A dísz és talp nélküli fenyőfákat oly módon kérjük a hulladékgyűjtő edények mellé kihelyezni, hogyazok a közlekedést ne akadályozzák.

Együttműködésüket megköszönve.

BMH Nonprofit Kft.

Lakossági Tájékoztatás

Tájékoztatjuk a Tisztelt Lakosságot, hogy Dr. Lélek Levente fogorvos az alábbi napokon szabadságát tölti.

 2021. január 20.  szerda
 2021. január 21.  csütörtök
 2021. január 25.  hétfő
 2021. január 26.  kedd

Ezeken a napokon helyettesítő orvos látja el a betegeket.

Együttműködésüket megköszönve,

Borsodnádasd Város Önkormányzata

Lakossági Tájékoztatás - Orvosi Ügyelet

Tájékoztatjuk a Tisztelt Lakosságot, hogy 2021. január 1. napjától a háziorvosi ügyeleti tevékenységet az Emergency Service Kft. biztosítja városunk lakossága számára. 

Cím: 3600 Ózd, Október 23. tér 1., I. emelet
Telefon: +36-48/999-618

Az ÓTSZEGYII elővigyázatosságból a korábban hívható két telefonszámot (+36-48/569-272, +36-48/569-274) január hónapban még nem szünteti meg a zökkenőmentes átállás érdekében.

Borsodnádasd Város Önkormányzata

Értesítés a bérfizetésről

Értesítjük a közfoglalkoztatásban dolgozókat, - akik számlaszámmal nem rendelkeznek - hogy a december havi munkabér kifizetési helye és időpontja:

Borsodnádasd, Köztársaság út 12. (Polgármesteri Hivatal)

2021. január 06-a (szerda) 13.30 órától 15.30 óráig.

Borsodnádasd Város Önkormányzata

Hulladékszállítási naptár 2021 - Borsodnádasd

Több lakossági panasz érkezett Hivatalunkhoz, hogy a korábbi ütemterv ellenében 2021. január 4-én a szelektív hulladékot nem szállították el településünkről. A mai nap során a közszolgáltatótól megtudtuk, hogy a 2021. évre vonatkozó hulladékszállítási rend megváltozott. Ez alapján a szelektív hulladékot 2021. január 11-én tudják szállítani!

A településre vonatkozó 2021. évi hulladékszállítási rendet tartalmazó hulladéknaptár elérhető IDE kattintva, illetve a www.bmhnonprofit.hu weboldalon a Szolgáltatási terület menüpontra majd a település nevének kezdőbetűjére kattintva, ezután a település nevét kiválasztva a 2021. évi hulladéknaptár pontban kérhető le.

Borsodnádasdi Polgármesteri Hivatal

Tájékoztatás a Polgármesteri Hivatal igazgatási szünetéről

Tájékoztatjuk a Tisztelt Ügyfeleket, hogy a Borsodnádasd Város Önkormányzata Képviselő-testületének 64/2020.(XII.17.) számú KT határozata alapján a

Borsodnádasdi Polgármesteri Hivatal

2020. december 28-án (hétfőn)
2020. december 29-én (kedden)
2020. december 30-án (szerdán)
2020. december 31-én (csütörtökön)

igazgatási szünetet tart.

Ezeken a napokon kizárólag anyakönyvi ügyfélfogadást (rendkívüli esetek, haláleset anyakönyvvezetése), 09.00 órától 09.30 óráig tartunk.

Szíves megértésüket megköszönjük!

Borsodnádasd, 2020. december 23.

Borsodnádasdi Polgármesteri Hivatal

Az ünnepekhez kapcsolódó nyitvatartási és hulladékszállítási rend

Tájékoztatjuk a Tisztelt Lakosságot, hogy a hulladékszállítás a karácsonyi ünnepek alatt (2020. december 24 - 26.), valamint 2021. január 1-jén változatlanul, a korábbi megszokott ürítési rend szerint történik.

Kérjük, hogy a hulladékgyűjtő edényeket és zsákokat a szállítás napján legkésőbb reggel 6 óráig szíveskedjenek kihelyezni.

Ügyfélszolgálati irodák nyitva tartása:

2020. december 24-25. csütörtök-péntek ZÁRVA
2020. december 31. csütörtök ZÁRVA
2021. január 1. péntek ZÁRVA

Hulladékudvarok nyitva tartása:

  2020.
december 22.
(kedd)
2020.
december 23.
(szerda)
2020.
december 24. -
2021. január 3.

2020.
január 04.
(hétfő)
2020.
január 05.
(kedd)
 Borsodnádasd  ZÁRVA 08:00 - 16:00 ZÁRVA ZÁRVA ZÁRVA
 Ózd I. 08:00 - 16:00 08:00 - 16:00 ZÁRVA 08:00 - 16:00 08:00 - 16:00
 Ózd II. 08:00 - 16:00 ZÁRVA  ZÁRVA ZÁRVA 08:00 - 16:00

Az ügyfélszolgálati irodák 2021. január  4-től, a hulladékudvarok január  6-tól a megszokott nyitvatartási rendszerint fogadják ügyfeleinket.
Egyéb információkért látogassanak el a www.bmhnonprofit.hu weboldalra vagy keressék fel ügyfélszolgálatunkat. A 2021. évre vonatkozó hulladéknaptárak hamarosan feltöltésre kerülnek weboldalunkra .

Ügyfélszolgálat elérhetősége:

E-Mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Telefon: +36 21 3500 111
Levelezési cím: 3510 Miskolc, pf. 583

BMH Nonprofit Kft.

Tájékoztató a 2020. évi téli szünidei gyermekétkeztetésről

Tisztelt Szülő(k)/Törvényes Képviselő(k)!

Tájékoztatjuk, hogy az óvodás- és iskoláskorú gyermekek számára a téli szünidei gyermekétkeztetés

2020. december 21-től 2020. december 31-ig, 7 munkanapon keresztül

vehető igénybe a korábban „Nyilatkozatot” kitöltő szülők rendszeres gyermekvédelmi kedvezményben részesülő hátrányos vagy halmozottan hátrányos helyzetű gyermekeinek.  

Az ebédet az említett napokon a Központi Konyháról lehet elvinni 10:30-tól - 12:00 óráig.

Az Engels telepen és a Lemezgyár telepen lakó jogosult gyermekek részére házhoz szállítja a konyha az ebédet. Az érintett gyermekek szüleinek külön felhívjuk a figyelmét, hogy ételhordót már az utolsó tanítási napon, december 18-án, pénteken adjanak le a konyhán, hogy az ebédet majd ki tudjuk szállítani december 21-én.

A járványügyi helyzetre vonatkozóan felhívom figyelmüket, hogy az ételhordók  tisztaságáról mindenki köteles gondoskodni. A nem megfelelően tisztán tartott ételhordókat nem áll módunkban megtölteni!

Azon családok, akikhez kiszállítással jut el az ebéd kötelesek gondoskodni csere ételhordóról.

Az ételhordókra JÓL LÁTHATÓAN írják rá a gyermek/ek neveit, név nélküli ételhordót nem töltenek meg a konyha dolgozói.

Borsodnádasdi Szociális Alapszolgáltatási Központ

Ön itt van: Home Hírek Archív hírek